Дошкільне відділення

В нашому Центрі є дошкільний заклад, у якому навчаються, виховуються та розвиваються діти з вадами слуху віком від 2 до 6 років.



Наш девіз
«Ми веселі дошкільнята,
Любим в різні ігри грати
І навчаємо дітей
Мови рідної своєї»
Головною умовою успішної діяльності, спрямованої на формування навичок здорового способу життя, є спільна робота всього педагогічного колективу, батьків та дітей.


У дошкільному відділенні при Центрі «Джерело» глухі діти, як правило, перебувають цілодобово. Режим дня передбачає щоденне спілкуванні дітей з вчителем-дефектологом і вихователем, які здійснюють з ними оздоровчі, навчально-корекційні і виховні заходи.
Процес навчання мови як формування мовленнєвої діяльності зобов’язує сурдопедагогів обирати такі методи навчання, які з самого початку спрямовані на мотивоване використання дітьми мовних засобів.
День розпочинається з ранкової гімнастики, яка включає в себе корегуючи вправи для профілактики порушення статури та плоскостопості, зміцнення м’язової системи, розвитку силової витривалості.
Починаючи з підйому та упродовж цілого дня дитина включається у різноманітну практичну діяльність, під час якої педагоги намагаються пробудити у дітей увагу до мовлення, розвивають здібність наслідування мовленню, привчають дітей використовувати мовлення в реальних комунікативних ситуаціях.
На заняттях з розвитку слухового сприймання і формування вимови сурдопедагоги систематично здійснюють індивідуальний підхід. З перших днів надають максимум уваги, розвитку дихання і голосу.
Педагоги навчають дітей опановувати окремі предмети й оволодівати предметною діяльністю в цілому, що забезпечує їх готовність до праці, ознайомлення з видами і знаряддям праці та формування у дітей власного практичного досвіду.
Використання фонетичної ритміки допомагає у роботі над звуками, ритмом, темпом та злитністю мовлення.
Вільний час від спеціальних занять використовується для мовленнєвого розвитку дітей у контексті загально-виховної роботи.
На спеціально обладнаному майданчику проходять прогулянки, розваги, рухливі ігри.
На великій пришкільній території діти знайомляться з оточуючим, спостерігають за змінами у природі, поповнюють лексичний запас.

Особлива увага приділяється просвітницькій роботі з батьками щодо формування у дітей навичок здорового способу життя. Традиційним стало проведення спортивних свят, днів здоров’я.



Вітаємо наших новачків у групах з вадами слуху з початком нового етапу в їх житті 


















«Той, хто забув колиску, з якої піднявся, щоб піти по землі,
хто байдужий до матері,що вигодувалта виховала його, не здатен переживати                                         високі патріотичні почуття»
В.О.Сухомлинський
Патріотичні почуття дітей дошкільного віку засновуються на їх інтересі до найближчого оточення (сім'ї, батьківського дому, рідного міста, села), яке вони бачать щодня, вважають своїм, рідним, нерозривно пов'язаним з ними. Важливе значення для виховання патріотичних почуттів у дошкільників має приклад дорослих, оскільки вони значно раніше переймають певне емоційно-позитивне ставлення, ніж починають засвоювати знання.
·         Патріотизм як моральна якість має інтегральний зміст. З огляду на це в педагогічній роботі поєднано ознайомлення дітей з явищами суспільного життя, народознавство, засоби мистецтва, практична діяльність дітей (праця, спостереження, ігри, творча діяльність та ін.), національні, державні свята
До основних завдань патріотичного виховання
дошкільнят належать:
· формування любові до рідного краю (причетності до рідного дому, сім'ї, дитячого садка, міста);
·         формування духовно-моральних взаємин;
·         формування любові до культурного спадку свого народу;
·        виховання любові, поваги до своїх національних особливостей;
·  почуття власної гідності як представників свого народу;
·     толерантне ставлення до представників інших національностей, до ровесників, батьків, сусідів, інших людей.


   

 Невичерпним джерелом духовної краси є народознавство. У дошкільному відділенні вже стало традиційним проводити свята, заняття, які розвивають у наших малят моральні, патріотичні, естетичні, творчі задатки. Ось і цієї осені у нас пройшло чудове свято для  дітей всіх вікових груп та їх батьків  «Добродії проти панянок» у двох частинах.
І частина  Святковий концерт-змагання дітей дитячого садка
                   «Добродії проти панянок» з веселими піснями, танцями  та конкурсами.
ІІ частина   Ярмарок

  • Ігротека «Козацькі забави»
  • Крамниця «Лавка майстрів»
  • Караоке «Золотий голос Джерела»
  • Майстер – клас «Чарівні пальчики»
  • Фітобар «Здоров'ячок»
  • Безпрограшна лотерея «Сюрприз»
    Дитячий садок у цей день нагадував  вулик. Свято розпочали вихователі та діти старшої групи, одягнені у вишиванки, вони гарно закликали на ярмарок людей. Як і годиться, після концерту,  розпочалася жвава торгівля.  Чого там тільки  небуло: і фігурки з солоного тіста, і намисто з природного матеріалу, що зроблено своїми руками. А скільки кольорів! А скільки барв!  Дорослі та малі залюбки продають і купують. А ще в козацькі ігри грають та пісні співають.
      Такі родинні свята єднають, а діти мають можливість проявити всі свої здібності, вміння і таланти, знайомлять з українськими традиціями,  виховують  любов до рідної мови. Все було зроблено з душею, тож і  ярмарок вдався на славу!

     Коваленко О.М.


Комментариев нет:

Отправить комментарий