Життя нашого дитячого садка


      Картопля в житті людини має величезне значення. Адже в нашому житті майже не буває таких днів, коли б ми не вживали картоплю.  Як-не-як, а «другим хлібом» називають картоплю. Десятки страв уміють приготувати з картоплі вигадливі господині. Без неї не можна уявити сучасної кухні.
З настанням барвистої, щедрої осені прийшло до нас чарівне
«Свято печеної картоплі».
       Чудова атмосфера панувала протягом усього свята. Це незабутнє свято ще надовго залишиться у спогадах дітей, батьків та усього колективу нашого дитячого садка.
       Що то за українець, який не любить ласувати картоплею. А от печена картопля  це не тільки смачно, а й дуже корисно.
















       Трав’янчик – іграшка , являє собою просту, і в той же час ефективну конструкцію. В звичайний мішечок із дірчатого матеріалу насипають насіння газонної трави з землею і тирсою . Із мішечка формують, яку не будь розфарбовану акриловими фарбами іграшку.
Особливість технології в тім, що фігура робиться із однієї цільної заготівки з усіма деталями.
Матеріали: тирса, насіння газонної травички, ножиці, клей, акрилові фарби, ґудзики, капронові шкарпетки, нитки.

Інструкція по виготовленню
1.     Покласти на дно насіння газонної травички і рівномірно розподілити
2.     Насипати вологу тирсу, щоб сформувати тіло «Трав’янчика».
3.     Додати ложкою насіння в тому місці, де їх не вистачає.
4.     Перев’язати нитками готовий виріб.
5.     Розфарбувати виріб
6.     Після сушки приклеїти ґудзики
7.                                                                        7.  Доопрацювати виріб.

Мета: Познайомити дошкільників з елементарними екологічними знаннями, котрі слугують основою формування мотивацій дій дитини, розвиток пізнавального інтересу. Залучити дітей до екологічної культури і трудової діяльності; розвиток інтересу до дослідницької діяльності в сфері вирощування рослин; розширити уявлення дітей про навколишній світ; розвиток творчих здібностей дітей засобами театралізованої діяльності, вміння використовувати трав’янчик в вільній ігровій діяльності; залучити дітей і їх батьків в практичну діяльність по виготовленню екологічної іграшки – трав’янчика; виховувати екологічну культуру.
 
Перспективне планування
Вересень: розглядання картинок придбаних в магазинах трав’янчиків; бесіда про те, які вони, для чого потрібні?
Жовтень: знайомство з матеріалами для виготовлення іграшок.
Листопад: викликати бажання в створенні міні колекції казкових героїв.
Грудень: залучити батьків до виготовлення іграшок (Майстер-клас), результат роботи продовжити вдома.
Січень: надання майстер-класу педагогам, робота з педколективом.


Поради за доглядом  трав’янчиком


1.      Трав’янчик любить тепло, тому його слід ставити на місце освітлене сонцем.
2.      Поливати по трішечки кожного дня
3.     Коли трава виросте на 8-18см, трав’нчика можна підстригати, робити зачіски.
Для чого потрібен
·        Використовувати як кімнатну рослину. В ігровій формі можна пояснити дітям про догляд за рослинами
·        Його можна торкатися, гладити.
·        Діти із задоволенням використовують іграшку в вільній ігровій діяльності.


Робота з дітьми
·        Спостереження
·        Дослідницька діяльність
·        Умови догляду (бесіди)
·        Самостійний догляд дітей за екоіграшкою
·        Ігрова діяльність
·        Театралізована діяльність
·        Виставка для батьків і дітей
·        Використання на заняттях з математики, природи, ознайомлення з навколишнім і. т.д.


Бабаченко В.В.
Кучеренко А.В.

-           

На весні коли прокидається природа від сну, дзвенить пташиний спів, настає головне свято, де ми шануємо  найдобрішу, наймилішу людину у світі. Мама – таке  маленьке слово, але скільки у ньому ніжності, тепла і любові.
       Свято, безсумнівно, принесло в життя дитячого саду атмосферу весняної радості і щастя.
Як добре нам жити і знати,
вірити друзі весь час.
Що кращого слова, як мама,
 немає у святі для нас.

 








У нічний казковий час
Рік Новий прийшов до нас,
Він приніс свої вітання
І найкращі побажання –
І людині, і родині,
І матусі-Україні!


       У цьому році новорічні ранки для дітей дошкільників "Джерела" провели діти старших класів школи-інтернату.
       Свято було  веселе, насичене позитивними емоціями, жваве. 
        Дякуємо Вам, дорогі школірі та педагоги, за чудові новорічні ранки.
 З Новим роком! 









































ТИЖДЕНЬ БЕЗПЕКИ У ДИТЯЧОМУ САДКУ











П Л А Н 
проведення «Тижня безпеки дитини»
 у середній  і старшій групі

І день
1.        Бесіда з дітьми на тему «Небезпечні ігри та іграшки»
2.      Дидактична гра «Визнач небезпечне»
3.      Рухлива гра «Врятуй вірних друзів»

ІІ день
1.      Логічна гра «Так чи не так?» (характерні ознаки хвороб і шляхи одужання)
2.      Читання Г. Бойко «Звідки взялися хвороби?»
3.      С/р гра «Катюша захворіла»
4.      Розвага «Ігротека лікаря Пігулкіна»
ІІІ день
1.      Бесіда з дітьми на тему «Малече, стій, не вибігай, мʹяча на вулиці не грай»
2.      Пішохідний перехід до перехрестя.
3.      Бесіда з дітьми на тему «Наш друг – Світлофор»
4.      С/р гра «Автомобілісти»
5.      Аплікація «Світлофор»
ІV день
1.      Сюжетно-рольова гра «Лісові лікарі»
2.      Рухлива гра «Не заблукай» (поле, ліс, садок)
3.      «Відгадай – ка» (їстівні ягоди, цілющі трави) – загадки, кросворди.
4.      Д/г «Хто може бути моїм другом»

V день
1.      Бесіда з дітьми на тему «Сірники не іграшка»
2.      Д/г «Вогонь друг, вогонь ворог»
3.      Читання твору  С. Маршака «Пожежа»
4.      Брейн – ринг екологічного клубу «Юні захисники планети Земля»
(екологічні знаки, шкідливість промисловості)


Робота з батьками
1.      Підготувати матеріали та оформити стенди у батьківських куточках  за розділами «Дитина і вулиця», «Будь обережним з вогнем»
2.      Підготувати і оформити виставки дитячих малюнків на тему «Безпека життя і здоровʹя дитини»
3.      Провести консультацію для батьків «Дитина серед людей».




П Л А Н 
проведення «Тижня безпеки дитини»
у молодшій групі
І день  
1.      Читання твору Г.Бойко «Люда митися не хоче»
2.      Бесіда з дітьми на тему «Той не хворіє, хто руки чисто миє»
3.      Валеохвилинка «Як треба мити руки»
4.       Сюжетно-рольова гра «Лікарня»

ІІ день
1.      Бесіда з дітьми на тему «Безпека при зустрічі з тваринами» (як себе поводити)
2.      Розігрування ситуації «Я зустрів на вулиці собаку»
3.      Дидактична гра «Добре – погано»
ІІІ день
1.      Бесіда з дітьми на тему «Я вдома сам»
2.      Розповідання казки «Колобок»
3.      Сюжетно-рольова гра «Сімʹя»
4.      Ігрова ситуація «Один вдома»

ІV день
1.      Розглядання ілюстрацій тематичної книги «Наш номер 101»
2.      Дидактична гра «Вогонь добрий, вогонь злий»

V день
       1.Розповідь вихователя про працю пожежників
2.Вікторина  «Знатоки правил безпеки».


Робота з батьками

  1. Оформлення стендів «Бережемо життя і здоров’я дітей», «Дитина і природа»,
  2. Підготувати памʹятки для батьків з питань безпеки життєдіяльності дітей вдома.

НОВИЙ РІК






8 березня насталоСлавне свято всіх жінок...

подарунки  матусям своїми руками!!!





маленькі каченята


намисто для любих бабусь!



разом із татом накриємо стіл на свято...



Батьківські збори
ВИХОВНІ  МОЖЛИВОСТІ  РОДИНИ
Мета: залучати батьків до співпраці з ДНЗ, використовуючи різні форми
            роботи; підвищувати увагу батьків до потреб своєї дитини;
            розширювати знання про особливості розвитку дітей раннього віку.
           Урізноманітнювати форми роботи з батьками; формувати педагогічну
           свідомість батьків. Сприяти позитивному настрою батьків, розкутій
           атмосфері та довірливим стосункам.
                                  План
1.Консультація "Виховні можливості родини".
2.Спільна діяльність батьків і дітей.
3.Перегляд фільму "Наше життя в дитячому садочку"

                                        Хід зборів.
  Доброго вечора, всім присутнім. Ми раді бачити вас у нас в гостях. Тема сьогоднішніх зборів: «Виховні можливості родини!». Спочатку поспілкуємося за темою, потім підійдуть діти і ми я дуже сподіваюсь що з великим задоволенням продемонструємо деякі види діяльності, якими діти займаються в дитячому садку. Потім запросимо вас на перегляд фільму і чаювання.
  
   Вправа «Знайомство». Написати своє ім’я і позитивну рису характеру, з якої починається ваше ім’я. Наприклад Оксана – оригінальна.
 Мета: сприяти згуртованості у групі, створювати доброзичливу атмосферу.

Молодці всі впоралися з цим завданням швидко. А зараз я б хотіла розповісти давню українську легенду.
                                 Українська легенда.
Це було дуже давно. В одному селі на Україні дівчата і жінки вирішили показати свою майстерність. Домовились , що в неділю всі прийдуть на сільський майдан, і кожна принесе найкраще, що вона зробила в своєму житті. У призначений день всі дівчата і жінки прийшли на майдан. Принесли безліч дивовижних речей. У шанованих дідусів та бабусь, яким суспільство доручило назвати наймайстерніших майстринь, очі розбіглись: так багато було талановитих жінок і дівчат. Дружини і дочки багатіїв принесли вишиті золотом і сріблом шовкові покривала, тонкі мереживні фіранки, на яких були вив’язані дивовижні птахи.
 Але переможницею стала дружина бідняка Марина. Вона не принесла ні вишитого рушника, ні мережив, хоча все це вміла прекрасно робити. Вона привела п’ятирічного сина Петруся, а Петрусь приніс жайворонка, якого він сам вирізав з дерева. Доклав Петрусь жайворонка до губ – заспівала, защебетала пташка, як жива. Всі стояли на площі не ворухнувшись, всіх зачарувала пісня , і раптом у блакитному небі заспівав справжній, живий жайворонок, залучений співом з землі.
 «Той, хто творить розумного і доброго чоловіка, - най справжній майстер,» - таким було рішення старійшин.

 Розминка: « Народна мудрість…»
Запропонувати батькам закінчити народні приказки та прислів’я про виховання.
·        Яке дерево, такий клин, який батько …(такий син).
·        Хто дітям у всьому потакає, той потім… (сльози проливає).
·         Від лося – лосятко, від свині -… (поросятко).
·        Дитина – що віск, що хочеш… (те й зліпиш).
·        Учи дитину, доки поперек лави лежить, а як уздовж лави ляже -… (тоді пізно вчити).
·        Від маленьких дітей болить голова, а від дорослих - …(серце).
·        Які мамо й тато, така і … (дитина). 
Світ дитинства – це світ особливий. Діти живуть своїми уявленнями про добро та зло, у них свої виміри краси, навіть часу. Як не порушити гармонію, як залишитися мудрими у стосунках із маленькою людиною? Давайте разом спробуємо знайти відповідь на ці запитання.

Наше життя складається з подій – радісних та сумних, важливих і не дуже. Це й перше кохання і закінчення інституту і весілля, але у кожній родині найважливіша подія – народження дитини. Хотілося б сказати слова Сухомлинського: «Дитина – моє друге серце, моє друге єство.»
Вправа «Дитина та її оточення».
Мета: визначити, хто з оточуючих найбільше впливає на розвиток
           особистості дитини.
Завдання: за допомогою схематичного малюнка, визначити впливове
                  оточення дитини.
Аналіз: у дошкільному віці саме родина має найбільший вплив на дитину, є
               її основним оточенням.

                    
                               
                                Консультація.
   Усі люди,якщо вони не мають фізичних вад, народжуються приблизно однаковими. Відповідальність за розподіл дітей на розумних і дурних, добрих і злих несуть ті люди, які виховують дитину. Будь-яка дитина, якщо їй дати те, що потрібно, і коли потрібно, повинна вирости розумною і наполегливою. Важливо розвинути в дитині її безмежні потенційні можливості, роблячи це так, щоб її життя було сповнене радості.
 Маленька дитина розвивається дуже швидко, як фізично, так і розумово, батькам і вихователям важливо стимулювати її розвиток.
   Батьки повинні дуже уважно спостерігати за тим, що необхідно дитині, що їй цікаво, оскільки вони є найближчими людьми для малюка. Оточуйте маленьких дітей найкращим, що у Вас є. Мозок дитини, поки вона маленька, можна порівняти з чистим аркушем, і все те що вона отримує, запрограмується в ній на все життя.
    Хто з Вас може пригадати випадок зі свого раннього дитинства?
 Ми майже нічого не пам’ятаємо з раннього дитинства, якщо тільки ця подія не була надзвичайною. Проте це не означає повного забуття. Кожне враження і досвід, здобуті у віці до 3 років, стають частиною формування особистості.
   Як Ви вважаєте, що корисно Вашому малюкові?
Спілкування дитини з матір’ю, зокрема тактильне, є дуже важливим для її розвитку, особливо розумового. Не бійтеся частіше брати дитину на руки. Не ігноруйте плач малюка. Коли дитина плаче, це означає, що вона щось просить, і залишати її прохання без відповіді – означає позбавляти її від самого початку спілкування.
  Батьки, які багато розмовляють із дитиною, впливають на її інтелектуальний розвиток. Але якщо вони розмовляють із нею «дитячою мовою», правильні мовленнєві навички не сформуються. Не сюсюкайтесь із малюком, від швидко підросте, і їй доведеться розуміти загальноприйняте мовлення. Безграмотне мовлення і погана вимова – продукт середовища, в якому зростає дитина.
 Що на Вашу думку, є важливим для дитини в ранньому віці?
  Для маленької дитини важливо – розвивати мовлення, гратися, виховувати культурно-гігієнічні навички і навички самообслуговування,вчити порядку одягання і роздягання, збагачувати її різноманітним сенсорним враженням, вчити здійснювати прості види трудової діяльності, розучувати потішки.
  Багато батьків ранній розвиток часто розуміють так, щоб якомога більше напхати в дитину інформації, навчити її читати і писати в ранньому віці. Проте значно важливіше розвивати в дитини мовлення, уміння міркувати, оцінювати, сприймати.
  Хто з Вас удома розучує з дітьми вірші?
Чомусь діти розповідають ті вірші які я давала вчити на свято, або ми вчили разом на заняттях. Денис Тарасюк, Абрамкін Єгор розповідають вірші Агнії Барто, Назар під час обіду про овочі.
 Які вірші Ви добираєте для розучування з дитиною?
Вірші повинні бути короткими, ритмічними, такими, що легко запам’ятовуються, в той же час повинні подобатися малюкові. Інтелект дитини здатний утримати в пам’яті від 100 до 200 коротеньких віршів. Але пам'ять «іржавіє», якщо її не використовувати. Здатність дитини до запам’ятовування потрібно тренувати, поки вона задоволено повторює їх. При цьому важливо викликати у дитини інтерес, а не примушувати її до навчання, оскільки це гіркий спосіб навчання.

 Гра: «Яка вона моя дитина?»
Завдання: обвести свою руку, на кожному пальці написати по літері з імені дитини. Потім розшифрувати літери, визначивши риси характеру. У центрі долоні символ – ким у сімї є малюк. (Сонечком, зайчиком, квіточкою).

Гра: «Слова визначення до слова сонечко»
Завдання: потрібно як можна  більше написати слів до слова сонечко яке (лагідне, тепле, миле добре, золоте і так далі).
А тепер напишіть лагідні слова які ви використовуєте під час спілкування з дитиною. Тільки ті що дійсно використовуєте.
Мета: змусити батьків замислитися про використання слів у спілкування з дитиною.
 Чи знаєте Ви, який у дітей провідний вид діяльності? (Гра).
 Нам би дуже хотілося, щоб батьки більше гралися зі своєю дитиною удома. Адже через гру дитина розвивається, пізнає навколишній світ, вчиться поводитися в цьому світі. Тому необхідно якомога більше гратися з дитиною в різні ігри.
 Чи впливають взаємини батьків на дитину? Як впливають?
  Безумовно, на формування особистості впливає, як поводяться батьки одне з одним і з дитиною, що вони роблять і відчувають, як розмовляють. Дитина, вихована недбалою людиною, зростає недбалою, похмурою – неговіркою, засмученою. Але навіть якщо людина знає свої недоліки, їх нелегко виправити, тому слід бути обережним у своїй поведінці.
 Пам’ятайте це, у присутності дитини звертайте увагу на свою поведінку .
 Скажіть, чи маєте Ви час для занять із дитиною?
Усі ми зайняті, безліч турбот і бракує часу на спілкування з дитиною. Але намагайтесь знаходити хоч пів години в день для занять з дитиною.
Батьки повинні пам’ятати, що діти – це не власність батьків. Не батьки, а сама дитина – господар свого майбутнього.
 Нехай ваша дитина буде кращою за Вас. «Учень перевершив учителя» - це основна мета виховання.  
Робота в командах: «Універсальна порада – 2012 року»
Лозунги «батьківських шкіл», які були популярні в різні роки ХХ століття.
Чи змінилася ваша дитина, після того як стала відвідувати дитячий садок?
Роздати пам’ятки для батьків.

А зараз уявіть себе маленькими, і разом з дітьми виконайте завдання.
Пальчикова гімнастика, образотворча діяльність: малювання, ліплення з глини, танок з веселою піснею, які дуже допомагали в складний період адаптаційний.
Пальчикові ігри.

Пальчикові ігри дають можливість батькам і вихователям грати з малюками, радувати їх. Одночасно розвивають мовлення дитини і дрібну моторику. Завдяки таким іграм дитина отримує різноманітні сенсорні враження, у неї розвивається уважність і здатність зосереджуватися. Ігри: «Моя сім’я», «Засолка капусти», «Клубочки». 

                                    Образотворча діяльність.

Образотворча діяльність спонукає дітей до творчості, учить бачити світ у живих фарбах. У дітей раннього віку ще не сформовані навичку роботи: не вміють правильно тримати олівець та пензлик, регулювати силу натиску на папір.
Ліплення: «Зліпи оладки» батьки ліплять тарілочку, діти оладки.
Малювання: «Яблука на дереві». Батьки малюють дерево, діти пальчиком червоні яблука.


Запросити до чаювання і перегляду фільму. 


" Таємниця краси від мадам Лисиці "
                                         Лялькова вистава


Мета:   Формувати у дітей знання про здоровий спосіб життя.
              Викликати бажання у дітей бути охайними, піклуватись про                                   своє здоров 'я, зовнішній вигляд.
              Виховувати позитивне  відношення кожної дитини до себе.
               Викликати у дітей задоволення і радість,до необхідності щоденного
              виконування основних гігієнічних процедур.
             Закріпити правила використання предметів особистої гігієни.

Персонажі: ляльки:      півень, заєць
                                       цуценя, теля 
                                       кіт
                                       лялька Маша 

                       Мадам Лисиця (дорослий).

Хід проведення

       Замурзана лялька Маша виходить на двір, де її не впізнають цуценя та кіт. Маша на них ображається та йде до лісу. У лісі вона зустрічається з Мадам Лисицею, яка вчить її правилам особистої гігієни .
    Мадам Лисиця, протягом вистави,  веде діалог із залом.
    Проводить:
  • ·        Психогімнастику " Похвали себе "
  • ·        Дидактичну гру " Відгадай загатку " ( КГН )
  • ·        Дидактичну гру " Що для чого " ( предмети гігієни )
  • ·        " Хвилинку – здоровинка " (правила чищення ротової  порожнини )
  • ·        Етюд " Дзеркало ".
       Під час вистави використовується музичний супровід , звуки природи, декорації відповідно до теми. 
                                   




















Свято Пасхи 





















ТИЖДЕНЬ БЕЗПЕКИ
У ДОШКІЛЬНОМУ ВІДДІЛЕННІ КЗ ЗСЗШІ «Джерело»
вересень 2014р.

Тиждень безпеки проведено  для дітей дошкільних груп (63 дитини)

Мета: розширювати знання дітей про безпеку вдома та на вулиці. Ознайомити з елементарними правилами протипожежної безпеки. Виховувати повагу та інтерес до професії пожежного; уважність, спостережливість, обережність.

План тижня:

День І. «Сам удома»
1. Дидактична гра «Визнач небезпечне».
2. Читання твору Л. Тименко «Лиходій».

День ІІ. «Безпека на дорозі»
1. Заняття в середній групі «Дорога – не для забав».
2. Дидактична гра «Сигнали світлофора».
3. Дидактична гра «Знаки, що говорять».
4. Заучування вірша В. Паронової «Світлофор», «Зебра», В. Тименко «Світлофор».

День ІІІ. «Пожежна безпека»
1. Ознайомлення з інвентарем протипожежного куточка в дитячому дошкільному закладі.
2. Зустріч з пожежником, спостереження за його діями.
3. Дидактична гра «Врятуй вірних друзів».

День ІV. «Дозвілля дитини»
1.     Бесіда «Небезпека від невідомих предметів і невідомих людей».

День V. «Повторяємо разом»
1.     Дидактична гра «Так чи ні»

2.     Вікторина «Протипожежна безпека»





дидактична гра "Дорожні знаки" 















ВИСТАВКА "ОСІНЬ ЗОЛОТА"

 (роботи дітей молодшої групи та їх батьків з природного матеріалу)











Заняття з ОБЖД (середня група)





Свято Осені у нашому садку 

   Провідними засобами впливу на дитину є засоби народної педагогіки: рідна мова, усна народна творчість, пісенне та хореографічне мистецтво, народна гра, звичаї, традиції тощо.
   Саме ці засоби були використані при проведенні «Свята Осені» у дошкільному відділенні. Значна увага приділяється ознайомленню дітей з національними символами українського народу: діти були одягнені у вишиванки, дівчата виконали танок калинок, соняшників.
   Діти з задоволенням грали в ігри, естафети «Зберемо врожай», «Зваримо компот, борщ», «Зберемо насіння».
    Гості з задоволенням слухали пісні про осінь у виконанні дітей старшого дошкільного віку. Всі були у захваті від виконання жестових пісень та віршів дітьми 5-6 років з вадами слуху.
  На святі царювала атмосфера доброзичливості та щирості.




    Новий рік – чудове веселе свято.



    У дошкільному відділенні весело й жваво пройшли новорічні ранки у всіх вікових групах.
   Усі знають, що діти дуже люблять мультфільми. Саме тому педколектив дошкільного відділення  написав сценарій до новорічних ранків за змістом мультфільмів новорічної тематики, які діти знають і люблять.
   Ранки пройшли динамічно, змінювалися різні види діяльності: діти співали пісні, розповідали вірші, грали в ігри, танцювали.
   Слід відмітити, що при підготовці до свят дітям середньої та старшої групи була дана можливість вибрати ролі самостійно на вибір за сценарієм. Результат перевершив усі очікування.
   Усі діти з вадами слуху приймали участь нарівні з дітьми санаторного дитсадка. Навіть самі маленькі діти (2-3 років) гарно виконали танок сніжинок, зайців. Найкумеднішими стали сніговики, у виконанні дітей молодшої групи з вадами слуху.

   Незвичайні герої, гарні костюми (спасибі батькам!), вдало підібрана сучасна музика – все це дало змогу дітям, батькам, гостям поринути в атмосферу чудового свята – Новий рік! 



"Тиждень родини" старшій групі ДНЗ

«З родини йде життя людини»
Актуальність «Тижня родини»:
Сім’я, мов сонечко, зігріває людину від її народження до кінця днів. Вона є осередком тепла і любові для дитини, даєїйпершіуявлення про доброту, культуру поведінки, моральність. Тому так важливо, щоб у родиніпанувализлагода, повага до всіхїїчленів. І саме родина, родинністосунки, виховна роль родини усе цепокладено в основу формуваннядитини.

Мета: cтимулювати появу інтересу у дітей до історії свого роду, сім’ї, розширити знання дітей про сім'ю та її значення для людини. Допомагати дітям зрозуміти поняття «сім'я», «рід», «обереги». Формувати почуття духовної єдності поколінь, виховувати любов і повагу до батьків, рідної землі. Створювати атмосферу емоційної захищеності, тепла, любові, умов для розвитку почуттів, сприймань дитини.









В ДІТСАДКУ ЛУНАЄ СМІХ 

МИ ВІТАЄМО УСІХ

БАБУСІВ, МАТУСЬ, ДІВЧАТОК

УСІХ, УСІХ ІЗ ЖІНОЧИМ СВЯТОМ!!!







Длагодійна акція за участю батьків у групі раннього віку

"Іграшки своїми руками до Велекодніх свят"






Дякуємо усім, хто прийняв участь в акції. 







Комментариев нет:

Отправить комментарий