Дітям притаманне образне мислення, а значить, доцільно в практиці музичного керівника поєднувати всі види музичної діяльності казково – ігровими сюжетами. Саме тому, музичні казки широко використовує музичний керівник дошкільних груп Жилович Л.Б. Це допомагає урізноманітнити навчально-виховний процес, виявити здібності дітей.
Із-задоволенням приймають участь у музичних
казках діти з вадами слуху. Так діти
дошкільних груп з вадами слуху приймали участь у музичній казці
«Муха-цокотуха», яка пройшла у рамках святкування Міжнародного дня інвалідів. Останні 2 роки дошкільні групи беруть активну участь у заходах, присвячених Міжнародному
дню людей із обмеженими можливостями, які проходять у школі-інтернаті
«Джерело». Дошкільнята на півгодини стали справжніми акторами, які зображали
героїв знайомої казки, танцювали і намагалися розмовляти. Прийшли подивитися
виставу діти з вадами слуху початкової школи,
дитячий садок та батьки маленьких акторів.
Інвалідність - це не вирок. Практика показує, що інваліди
можуть бути і стають повноцінними і високо ефективними членами суспільства,
відмінними фахівцями і навіть політиками, економістами, соціально активними і
життєствердними людьми, які надихають багатьох, в тому числі і абсолютно
здорових членів нашого суспільства.
Коваленко О.М.
Комментариев нет:
Отправить комментарий