пятница, 17 февраля 2017 г.

Інтегроване заняття "Подорож на острів Чунга-Чанга" у групі 5 року життя.




      Математика в дитячому садку – це не просто розучування цифр і правил. Це захоплююча ігрова діяльність. Дошкільнята в силу фізіологічних особливостей не можуть тривалий час зосереджувати увагу на одноманітній монотонній діяльності з цифрами і числами. Саме нетрадиційні форми проведення математичних занять відрізняються результативністю і ефективністю.

     Таке заняття з математики було проведено в дошкільній групі 5-го р.ж. Воно було побудовано у формі гри-подорожі на острів Чунга-чанга.
    Діти, орієнтуючись по карті, перепливали на кораблі з острова на острів. Під час цієї подорожі допомагали мавпам, шукали незвичайні скарби, танцювали з мешканцями о.Чунга-чанга,  робили прикраси з «коштовних камінців» у вигляді геометричних фігур. Цікаві ігрові завдання з математичним змістом виконувались дітьми залюбки. Різні за видом і складністю завдання, казкові сюжети, хвилинки відпочинку чергувались один за одним.


       Навчаючи дітей-дошкільнят на занятті з математики, ми прагнемо того, щоб радість від ігрової діяльності поступово перейшла в радість до навчання. В наших силах зробити навчальний процес веселим і захоплюючим.
Кулікова О.А.
Коваленко О.М.

Комментариев нет:

Отправить комментарий