понедельник, 3 апреля 2017 г.

Конференція для батьків дітей старшої групи «Здорова сім’я – міцна держава»

      У сучасних умовах проблема фізичного виховання дошкільнят набуває особливої гостроти і актуальності. Саме в період дошкільного дитинства відбувається вироблення правильних звичок, які в поєднанні з навчанням дошкільників, приведуть до позитивних результатів. Відомо, що основи здоров'я закладені в дошкільному віці – є необхідним фактором благополучного життя будь-якої людини.
З метою ознайомлення батьків зі змістом фізкультурно – оздоровчої роботи дошкільних груп школи-інтернату «Джерело»  щодо збереження та зміцнення здоров’я дошкільнят, формування у батьків мотивації здорового способу життя, відповідальності за своє здоров’я і здоров’я своїх дітей була проведена конференція «Здорова сім’я – міцна держава».
В ході конференції батьки старших дошкільників намагалися знайти відповіді на запитання: «Що треба робити, щоб бути здоровим?», «Як ви розумієте висловлювання «Бути здоровою людиною?» і із задоволенням слухали відео-відповіді дітей, підготовлені заздалегідь;  працювали над створенням «портрету» здорової та хворої дитини, ділилися власним досвідом щодо залучення дітей до здорового образу життя вдома.
Зацікавило батьків та присутніх педагогів відео-презентація використання масажних доріжок у групі. Вихователь Двойних Н.А. підкреслила, що заняття на масажному килимку дає переваги: сприяє правильному формуванню стопи, є профілактикою плоскостопості, підвищує імунітет, стимулює розвиток малюка, знімає нервову напругу, розслабляє.
Робота з батьками в ДНЗ повинна допомагати батькам. Саме ця конференція сприяла формуванню позитивних емоцій у батьків, налагодженню доброзичливих стосунків між дорослими і дітьми, між працівниками дитячого садка і батьками.

Не забувайте, що здоров’я ваших дітей – в ваших руках! 
Двойних Н.А.
Коваленко О.М.

Комментариев нет:

Отправить комментарий