Конструювання являється обов’язковим компонентом базових і творчих здібностей дитини, важливішим засобом розумового, художньо-естетичного розвитку і морального виховання.
Педагогічний колектив дитячого садка в процесі
конструктивної діяльності намагається забезпечити всебічний розвиток дітей,
формує у них життєво необхідні навички і
вміння, розкриває і розвиває потенціальні можливості, організовує роботу так,
щоб діти здобули впевненість в своїх силах, прагнули створювати красиве,
дивлячись на оточуючий світ очима художника; відчували себе значущими, вмілими,
здібними і талановитими.
В молодшій групі дитячого садка було проведено відкрите
заняття з конструювання «Парканчик для каченят». На занятті діти вчилися
удосконалювати свої вміння, називали і використовували деталі будівельного
матеріалу. Дошкільнята відчули почуття радості від вдало побудованої ними
будівлі. У них було бажання допомогти тим хто опинився у складній ситуації.
Завдяки музичним фізкультхвилинкам, цікавим рухливим іграм була створена емоційно-насичена
атмосфера. На протязі усього заняття малята були активні, зацікавлені.
А.С. Макаренко підкреслював, що гра дитини з
іграшками-матеріалами, з яких він конструює, «найближче всього стоять до
нормальної людської діяльності: з матеріалів людина створює цінності і
культуру».
Кучеренко А.В.
Коваленко О.М.
Комментариев нет:
Отправить комментарий