Спостерігаючи за дітьми, дорослі часто констатують:«Ми такими не були».
Справді, сучасні діти зовсім не схожі на своїх батьків. І це - неминучі
природні зміни, пов’язані з інформаційними технологіями та бурхливими подіями,
свідками яких стають діти.
В групі молодшого дошкільного віку «Золотий ключик» КЗ «ЗСЗШІ «Джерело»ЗОР пройшла
конференція для батьків з теми «Навчаємо розмовній мові дітей – покоління Z»,
метою якої стало розкриття шляхів вибудовування комунікації
та налагодження досвіду
взаємного навчання дітей покоління Z.
Сучасних
дітей, народжених після 2000 року, науковці називають поколінням Z. Чому ж вони такі
особливі? Як навчати дітей покоління Z? Знайти відповіді на ці питання батьки
та педагоги змогли під час проведення
конференції. Вихователь дошкільної групи Двойних Н.А. акцентувала увагу присутніх на тому, що
діти, представники покоління Z, зростають у світі, де інформаційні можливості безмежні, і
саме сучасні технології сприяють
розвитку нових нейронних зв’язків у мізках цього покоління. Тому зрозуміло, що
традиційне навчання з вимогами фундаментальних та системних знань з предметів
не адаптоване до особливостей покоління Z. Згідно Теорії
поколінь центральною фігурою цього
покоління є дитина, яка демонструє неймовірне розуміння своєї індивідуальності, відмінностей
і унікальності. Але й дорослим відводиться особлива роль: прийняти, підтримати, навчити,
розвинути. Дорослий є партнером у спілкуванні та спільній діяльності з дитиною.
У ході конференції учасники теоретично ознайомилися із сучасними
технологіями комунікації та навчання дітей покоління Z. А практичне занурювання
у технології мнемотехніки, су-джока терапії, гаджето-терапії стало для
присутніх не тільки розвагою, а й корисним.
У форматі ігор було відпрацьовано й доведено, що технології справді
дієві, ефективні та прогресивні.
Тож, нове покоління стрімко зачиняє
двері й залишає в минулому знайомий всім підхід до організації процесу навчання,
коли діти повинні слухняно сидіти за партою та уважно дослухатися до вчителя.
Сьогодення вимагає створення справжньої взаємодії між дітьми та наставниками, творчого та гнучкого підходу до
кожного навчального кроку, врахування індивідуальності та особливості кожної
дитини, прояву фантазії та можливості подивитися на
звичайні речі по-новому.
Сподіваємося, що набуті знання на конференції допоможуть батькам, педагогам бути ближчими до дітей: не зациклюватися
на власних переконаннях, приймати їхні цінності та намагатися зрозуміти їхні
сучасні погляди.
Підтримуйте своїх вихованців, пробуджуйте у них віру в свої сили,
стимулюйте їх внутрішній потенціал.
Двойних Н.А.
Комментариев нет:
Отправить комментарий