Тема екранної
залежності в дітей — одна з найактуальніших в умовах
сьогодення. Складність ситуації полягає в тому, що дітям подобається проводити
час біля екрана — віртуальна ігрова реальність викликає в них стійкий інтерес.
Психологи застерігають, що для дитини, яка дорослішає в оточенні, де
безперервно користуються різними електронними засобами, поява екранної
залежності майже неминуча.
Починати роботу з профілактики екранної залежності в дитини потрібно якомога раніше. Адже вона гальмує розвиток дитини й може призвести до таких наслідків, як нездатність сконцентруватися на занятті, відсутність інших інтересів у житті, роздратованість тощо. Залежні діти постійно прагнуть зміни вражень, проте сприймають їх поверхово та уривчасто, не аналізуючи й не пов’язуючи між собою. Вони просто постійно потребують зовнішньої стимуляції, яку звикли отримувати з екрана.
Для того щоб допомогти батькам відволікти дітей від екранів ґаджетів, педагоги дошкільних груп постійно проводять профілактику цієї проблеми через роботу з батьками. У квітні місяці в дошкільних групах школи-інтернату «Джерело» пройшов тиждень сімʼї. Батькам було запропоновано визначити ознаки екранної залежності в дитини за допомогою анкети «Чи залежна моя дитина від екрана», назвати плюси та мінуси у використанні дітьми ґаджетів, скласти план вихідного дня без використання ґаджета та спробувати втілити його в життя.
Отже, добре,
що наші діти легко та швидко освоюють комп’ютерну техніку, а наше з вами
завдання — зробити комп’ютер помічником та союзником у їхньому розвитку. Робити
це потрібно грамотно, продумано та дозовано. І, звісно, ми маємо більше часу приділяти
спілкуванню з дітьми, частіше проводити з ними спільне дозвілля.
Комментариев нет:
Отправить комментарий