Діти за свoєю
природою - дoслідники. Нестерпна спрага пізнання, жага нoвих
вражень, допитливість, постійне прагнення експериментувати, самoстійнo шукати нoві відoмoсті про світ - найважливіші
риси дитячої поведінки. Дослідницька, пошукова активність – природний стан
дитини,
який налаштований на пізнання світу. Дослідити,
відкрити, вивчити, експериментувати
-
значить зробити крок у
незвідане, мати можливість самовиразитися.
У дошкільних група КЗ «ЗСЗШІ «Джерело»
ЗОР створені всі умови для
всебічного розвитку малечі задля
забезпечення найбільш високого
ступеня активної самодіяльності дітей, їхньої участі у експериментально-дослідницькій
діяльності.
У дошкільній
групі «Золотий ключик» вже стали
традиційними зустрічі дошкільнят з мультиплікаційними майстрами – Фіксіками,
які своїми загадками спонукають дітлахів до експериментів і дослідів. Ось і
цього тижня за бажанням Фіксіків діти досліджували властивості води. Ніби за помахом чарівної палички головного чарівника
вихователя групи
Коваленко А.О. дошкільнята
перевтілювалися у справжніх хіміків-лаборантів, які науковими експериментами змогли
розкрити для себе чарівний світ води. Завдяки лабораторним дослідам діти з’ясували агрегатні стани води, довели, що вода - безбарвна прозора рідина,
без запаху і смаку, вона є розчинником хімічних елементів. Дітлахи, спираючись на власний
досвід, із захопленням доводили, аргументували
важливу роль води для людства, продемонстрували свої
знання щодо зберігання водних ресурсів.
Справжнім
дивом для дітей став дослід «Лампа Аладіна», в якому за допомогою
води та олії утворювалися кольорові
бульбашки.
Проведення з
вихованцями занять-дослідів забезпечує
чуттєве сприймання, мовленнєву активізацію та практичну діяльність. Такий
органічний зв'язок і сприяє максимальній активізації розумової діяльності
дітей, оскільки відповідає характеру мислення дошкільників. А саме головне - підвищується мотиваційна
компетентність дітей до навчання.
Користуючись кожного
дня у своїй роботі порадою педагога В.О.
Сухомлинського: «Вмійте щодня
відкривати перед дитиною щось нове, і відкривати так, щоб навколишній світ
заграв перед нею всіма барвами веселки. Завжди залишайте щось
недоказане, щоб дитині не раз хотілося повернутися до того, про що вона
дізналася», - педагоги «Джерела» знають як не загасити бажання дитини навчатися.
Коваленко О.М.
Конограй І.В.
Комментариев нет:
Отправить комментарий