вторник, 16 апреля 2019 г.

Піратські пригоди в «Джерелі»



          Математика – «гімнастика  розуму».    Спеціальна робота   з формування  математичних  уявлень  у дітей з порушеннями  слуху  ведеться  протягом  всього дошкільного   періоду, метою якої є формування особистості, що буде наділена  розумінням навколишнього світу  в усіх його зв'язках, зокрема  в математичному вираженні. Ігрові заняття – один із ефективних видів роботи з формування математичних  компетентностей дитини.
     У рамках педагогічного вернісажу інтегрованих занять    для дітей з порушеннями слуху, які проводять  вчителі-дефектологи дошкільних груп КЗ «ЗСЗШІ «Джерело» ЗОР, педагог Сковородько А.О. презентувала заняття з математики «Пошук скарбів» (старша дошкільна група) для педагогів дошкільних груп закладу та студентів 2 курсу Запорізького національного технічного університету факультету корекційної освіти.
Математична морська подорож захопила та поринула дітлахів до світу геометричних фігур, чисел, лічби у межах 6.
   Використання дидактичних ігор під час освітньої подорожі, а саме: «Веселі човники»,  «Збери число з геометричних фігур», «З'єднай цифру з геометричними фігурами», «Порахуй човники»,  сприяли розвитку мислення дітей з порушеннями слуху, умінь аналізувати предмети, робити узагальнення, висновки на основі власного чуттєвого досвіду. Застосування елементів сюжетної гри сприяло розвитку уявлень про оточуючі предмети, їх подібність та відмінність, взаємно-однозначну відповідність предметів, об’єктів.
Застосування на занятті технології «Освітня подорож» допомогло педагогу  задовольнити пізнавальний інтерес вихованців, розширити їх кругозір, підвищити рівень мотивації навчання математиці.
          Вернісаж педагогічних ідей триває! Педагоги дошкільного відділення школи-інтернату з нетерпінням чекають наступних занять, які є безцінними скарбами для обміну педагогічним досвідом, креативними авторськими знахідками для підвищення рівня фахової компетентності педагогів-дефектологів.
Сковородько А.О.
Конограй І.В.







      




Комментариев нет:

Отправить комментарий