четверг, 11 апреля 2019 г.

Перший «університет» дошкільників або Подорож до країни АБВГедейки



  Ефективність навчання дітей у школі визначається рівнем їхньої підготовки. Готовність до навчання у школі – важливий підсумок виховання і навчання дитини в дошкільному закладі. Вона визначається системою вимог,які школа висуває до дитини. Характер цих вимог окреслюється особливостями нової соціально-психологічної позиції школяра, новими задачами й обов’язками, до виконання яких він повинен бути готовим. У старшому дошкільному віці дитина стає маленьким мовознавцем, тому що набуває здатності не лише правильно вимовляти слова і будувати речення, але й усвідомлювати, з яких звуків складається слово, з яких слів – речення. Все це необхідно для успішного навчання в школі, для всебічного розвитку дитини.

Дошкільний вік – перший  «університет» людини-один із найважливіших періодів її життя.
У цікаву подорож до країни АБВГедейки вирушили вихованці старшої дошкільної групи разом з вихователем Бабаченко Вітою Віталіївною під час сюжетного заняття з грамоти.  Квест-подорож надала змогу малюкам продемонструвати свої знання та вміння розрізняти звуки мовлення, зіставляти їх з буквами, визначати на слух перший та останній звук у словах, місце кожного звука у слові, виокремлювати заданий звук у словах та визначатийого позицію, синтезувати зву­ки у слова, складати розгорнуті речення.

Дидактичні ігри «Навпаки», «Закінчи чистомовку», «Вгадай та напиши літеру», «Розклади картинки в обручи», які педагог використовував під час заняття , сприяли формуванню у дітей умінь звукового аналізу мовленняна основі вдосконалення фонематичного слуху й удосконалення звуковимови, закріплювали вміння та навички побудови загальних звукових схемслова, називати слова, що відповідають заданій схемі, самостійного вибору слова із заданим звуком у певній позиції тощо.  Дуже вдало дітлахи розв’язували завдання -"пастки", які потребували розмірковування,   обґрунтування   своєї   відповіді.  

Креативне, сповнене позитивних емоцій заняття  зруйнувало статичні схеми "знаю — не знаю", "умію — не вмію", які  змінилися  пара метрами "шукаю і знаходжу", "думаю і дізна­юсь", "пробую і роблю", «роблю і досягаю успіху». 

Дошкільний вік – перший  «університет» людини-один із найважливіших періодів її життя. І здобувачі дошкільної освіти«Джерела», майбутні першокласники ,  довели, що вони готові до навчання у школі , демонструючи гідні знання, які отримали у першому «університеті»- дитячому садочку.

Бабаченко В.В.
Коваленко О.М.
Конограй  І.В.

Комментариев нет:

Отправить комментарий