Ефективність навчання дітей у школі визначається рівнем
їхньої підготовки. Готовність до навчання у школі – важливий підсумок виховання
і навчання дитини в дошкільному закладі. Вона визначається системою вимог,які
школа висуває до дитини. Характер цих вимог окреслюється особливостями нової
соціально-психологічної позиції школяра, новими задачами й обов’язками, до
виконання яких він повинен бути готовим. У старшому дошкільному віці дитина
стає маленьким мовознавцем, тому що набуває здатності не лише правильно
вимовляти слова і будувати речення, але й усвідомлювати, з яких звуків
складається слово, з яких слів – речення. Все це необхідно для успішного
навчання в школі, для всебічного розвитку дитини.
Дошкільний вік – перший «університет» людини-один із найважливіших
періодів її життя.
У цікаву подорож до країни
АБВГедейки вирушили вихованці старшої дошкільної групи разом з вихователем Бабаченко
Вітою Віталіївною під час сюжетного заняття з грамоти. Квест-подорож надала змогу малюкам
продемонструвати свої знання та вміння розрізняти
звуки мовлення, зіставляти їх з буквами, визначати
на слух перший та останній звук у словах, місце кожного звука у слові,
виокремлювати заданий звук у словах та визначатийого позицію, синтезувати
звуки у слова, складати розгорнуті речення.
Дидактичні ігри «Навпаки»,
«Закінчи чистомовку», «Вгадай та напиши літеру», «Розклади картинки в обручи»,
які педагог використовував під час заняття , сприяли формуванню у дітей умінь
звукового аналізу мовленняна основі вдосконалення фонематичного слуху й
удосконалення звуковимови, закріплювали вміння та навички побудови загальних
звукових схемслова, називати слова, що відповідають заданій схемі, самостійного
вибору слова із заданим звуком у певній позиції тощо. Дуже вдало дітлахи розв’язували завдання -"пастки",
які потребували розмірковування,
обґрунтування своєї відповіді.
Креативне, сповнене позитивних емоцій заняття зруйнувало статичні схеми "знаю — не знаю",
"умію — не вмію", які
змінилися пара метрами
"шукаю і знаходжу", "думаю і дізнаюсь", "пробую і
роблю", «роблю і досягаю успіху».
Дошкільний вік – перший «університет» людини-один із найважливіших
періодів її життя. І здобувачі дошкільної освіти«Джерела», майбутні
першокласники , довели, що вони готові
до навчання у школі , демонструючи гідні знання, які отримали у першому
«університеті»- дитячому садочку.
Бабаченко В.В.
Коваленко О.М.
Конограй І.В.
Комментариев нет:
Отправить комментарий