В старшій групі дитячого садка було
проведено сюжетне заняття з фізкультури «В гості до літа». Воно проходило на
свіжому повітрі. На занятті завдяки музичному супроводу була створена емоційно-насичена
атмосфера. Музичний супровід під час виконання стройових, загально розвивальних
та основних рухів, зокрема ходьби, бігу,
підстрибувань тощо, підвищує емоційний стан дітей та сприяє чіткішому виконання
рухів, прищепленню інтересу до них.
На занятті діти показали своє вміння лазити
по гімнастичній лаві на животі підтягуючись руками, закріпили вміння метати в
горизонтальну ціль, удосконалювали вміння бігати між предметами, стрибати на обох ногах через силует покладений
на підлозі ширина 30 см. Підготовлені
атрибути: гімнастична лава, м’ячі для метання, смуги (річка), силуети (калюжі)
допомагали розвивати силу, спритність, витривалість, влучність, координацію
рухів дітей. Під час рухливих ігор
педагог використовував дидактичний посібник «Чарівний парашут», який дав змогу
дітям проявити дружні відносини між дітьми, діяти в колективі узгоджено.
Використання психогімнастики викликало у дітей емоційне задоволення. На протязі
усього заняття діти були активні, зацікавлені, у них було бажання займатися
фізкультурою.
В кінці заняття діти отримали в подарунок
живі квіти, які висадили на квітник дитячого садка. Таким чином
ми намагаємося створити умови для того, щоб дітям було цікаво і вони
хотіли займатися фізкультурою.
Адже рух це життя.
Кучеренко А.В.
Коваленко О.М.
Комментариев нет:
Отправить комментарий