Майже
щодня, самі того не усвідомлюючи, ми використовуємо можливості фототерапії:
коли робимо серію знімків, шукаємо найкращій ракурс, досліджуємо простір
навколо себе, моделюємо «картинку» свого життя; коли оприлюднюємо фотографії
про поїздки, події, свої враження в соцмережах, створюючи власну історію –
веселу, романтичну або авантюрну; коли позуємо перед камерою, створюючи певний
образ і настрій; коли переглядаємо старі сімейні альбоми, встановлюючи зв’язок
з історією свого роду і сім’ї.
Багато
хто навіть і не уявляє, що робота з фотографією- це один
із видів арттерапії. Адже метод фототерапії (лікування фотографією) – це широка
галузь, яка працює з однією з форм візуального мистецтва – фотографією і
застосовується для лікування депресій, страхів, виявлення особливостей сімейних
стосунків, проблем, а також для гармонізації та розвитку особистості,
збагачення життєвого досвіду дитини.
«Так
чому ж не використовувати цей метод у роботі з дошкільнятами?» - задалися
питанням педагоги «Джерела». Результатом впровадження у педагогічну діяльність
вихователів дошкільних груп для дітей з порушеннями слуху, порушеннями
опорно-рухового апарату стали виготовлення фотокалажів на різні тематики «Мої
друзі», «Родинні традиції», «Мої мрії» тощо.
4 грудня
2019 року вихованці середньої дошкільної групи «Ромашка» разом з вихователем
Куліковою Оленою Анатоліївною презентували роботу власної фотомайстерні «Чудесна фотостудія».
Актуальність
цього креативного заняття полягала в тому, що дитина за допомогою фотографії
змогла осягнути самого себе і усвідомити свою цінність і цінність впливу на
оточуючих, намагалися знайти своє власне «Я», яке росте та розвивається. Методи
фототерапії допомогли дітям вільно говорити, висловлювати свої думки і почуття,
приймати рішення, визнавати і приймати самого себе та інших.
Вихователь
Кулікова Олена Анатоліївна завдяки використанню прийомів фототерапії на занятті формувала у дітей уявлення про
користь технічних засобів, їхнє призначення, закріпилазнання вихованців про
основні емоції, уміння їх розпізнавати, сформувала навички покращення настрою
свого та оточення, вміння спілкуватися з однолітками, висловлювати свої
почуття, використовуючи різноманітні атрибути для створення фотопортрета. Дітям
було цікаво і весело перевтілюватися в мушкетерів, музикантів, казкових героїв,
східних красунь… А розкрив секрети
роботи з фотографією гість закладу,
справжній фахівець своєї справи – фотохудожник Маракіна
Ксенія Андріївна.
Бадьорий
настрій, гомінка праця, шквал позитивних дитячих емоцій панували у фотомайстерні.
Кулікова О.А.
Конограй І.В.
Комментариев нет:
Отправить комментарий