среда, 4 декабря 2019 г.

Світ в об’єктиві – захоплення джерелят.

Майже щодня, самі того не усвідомлюючи, ми використовуємо можливості фототерапії: коли робимо серію знімків, шукаємо найкращій ракурс, досліджуємо простір навколо себе, моделюємо «картинку» свого життя; коли оприлюднюємо фотографії про поїздки, події, свої враження в соцмережах, створюючи власну історію – веселу, романтичну або авантюрну; коли позуємо перед камерою, створюючи певний образ і настрій; коли переглядаємо старі сімейні альбоми, встановлюючи зв’язок з історією свого роду і сім’ї.
Багато хто навіть і не уявляє, що робота з фотографією- це один із видів арттерапії. Адже метод фототерапії (лікування фотографією) – це широка галузь, яка працює з однією з форм візуального мистецтва – фотографією і застосовується для лікування депресій, страхів, виявлення особливостей сімейних стосунків, проблем, а також для гармонізації та розвитку особистості, збагачення життєвого досвіду дитини.
«Так чому ж не використовувати цей метод у роботі з дошкільнятами?» - задалися питанням педагоги «Джерела». Результатом впровадження у педагогічну діяльність вихователів дошкільних груп для дітей з порушеннями слуху, порушеннями опорно-рухового апарату стали виготовлення фотокалажів на різні тематики «Мої друзі», «Родинні традиції», «Мої мрії» тощо.
4 грудня 2019 року вихованці середньої дошкільної групи «Ромашка» разом з вихователем Куліковою Оленою Анатоліївною  презентували роботу власної фотомайстерні  «Чудесна фотостудія».
Актуальність цього креативного заняття полягала в тому, що дитина за допомогою фотографії змогла осягнути самого себе і усвідомити свою цінність і цінність впливу на оточуючих, намагалися знайти своє власне «Я», яке росте та розвивається. Методи фототерапії допомогли дітям вільно говорити, висловлювати свої думки і почуття, приймати рішення, визнавати і приймати самого себе та інших. 
Вихователь Кулікова Олена Анатоліївна завдяки використанню прийомів фототерапії  на занятті формувала у дітей уявлення про користь технічних засобів, їхнє призначення, закріпилазнання вихованців про основні емоції, уміння їх розпізнавати, сформувала навички покращення настрою свого та оточення, вміння спілкуватися з однолітками, висловлювати свої почуття, використовуючи різноманітні атрибути для створення фотопортрета. Дітям було цікаво і весело перевтілюватися в мушкетерів, музикантів, казкових героїв, східних красунь…  А розкрив секрети роботи з фотографією гість закладу,  справжній фахівець своєї справи – фотохудожник Маракіна Ксенія Андріївна.
Бадьорий настрій, гомінка праця, шквал позитивних дитячих емоцій панували  у фотомайстерні.

Зробити навчання цікавим, мотивувати дітей до пізнання оточуючого – це не так важко. Треба лише мати бажання, знати що цікаво сучасній малечі, занурити у світ гаджетів з користю для їхнього розвитку, дати їм можливість усвідомити, що вони все можуть.
Кулікова О.А.
Конограй І.В.









Комментариев нет:

Отправить комментарий