среда, 2 декабря 2020 г.

Світ казки та театру у «Джерелі» розкриває таємні дверцята дитячої душі

 

Залучити жвавих та непосидючих дошкільнят до активної діяльності на заняттях - нелегке завдання. Але не для педагогів дошкільних груп «Джерела». Трішки фантазії, креативного підходу - і заняття перетворюються у цікаві пригоди.  Ось і цього разу вихованці дошкільної групи для дітей з порушеннями мовлення вирушили у театралізовану дивовижну морську подорож  сторінками казки Оксани Кротюк «Чорне море й синій Кит».   

Вихователь  Діденко Лілія Вікторівна підготувала для малюків виставу тіньового театру, а озвучували героїв казки її вихованці.  Досвід педагогів цієї групи доводить, що театрально-ігрова діяльність стала потужним емоційно- забарвленим засобом гармонійного розвитку дитини. Адже, беручи участь у театралізованих іграх, діти ознайомлюються з оточенням та його складовими через образи, фарби, звуки. Завдяки цій діяльності у дошкільників більш інтенсивно розвиваються пізнавальні інтереси, психічні процеси (пам’ять, уява, мислення), активізується мовлення, формується культура міжособистісного спілкування, розширюється світогляд, удосконалюється звукова культура  мови дошкільників, її інтонаційний лад, що дуже необхідно для дітей з мовленнєвими порушеннями.

    Подорожуючи казкою, діти вчилися співчувати персонажам, співпереживати подіям, налагоджувати контакти, узгоджувати свої дії з діями інших дітей, намагалися якнайкраще, найповніше і найчіткіше висловлювати хід своїх думок так, щоб бути зрозумілим оточуючим. І як наслідок -удосконалювалася та  збагачувалася граматична та лексична сторона мовлення.  

Практика проведення театральних занять у «Джерелі» доводить, що розвивальна можливість таких ігор полягає у формуванні емоційної сфери дошкільників, дитина немовби переживає внутрішнє оновлення, відчуває сценічну дію як своє власне життя, має можливість безпосередньо проявляти емоції та задовольняти різнобічні інтереси. Саме така театрально-ігрова діяльність стимулює розвиток мовлення та сприяє усуненню труднощів у комунікації дошкільників.  Така форма роботи здатна дати дитині дошкільного віку безліч позитивних емоцій, які так потрібні їй для здорового психічного та фізичного розвитку.

Отже, казка – це, образно кажучи, свіжий вітер, що роздмухує вогник дитячої думки й мови. Так, грайте з дошкільнятами, фантазуйте, дозвольте світу казки та театру розкрити таємні дверцята дитячої душі. 

Діденко Л.В.
Конограй І.В.








Комментариев нет:

Отправить комментарий