Кожен педагог дошкільних закладів у своїй практиці
стикається з вирішенням таких питань: «Як пояснити дитині 3-4 років чому вона
повинна щодня розставатися з батьками та
йти до дитячого садочка?», «Як знайти малюкові спільну мову серед нових
товаришів, де кожний з них ОСОБИСТІСТЬ,
яка прагне стати незалежною та самостійною?» тощо.
Шляхів вирішення даних питань дуже багато. Але найефективнішим, універсальним і
найлегшим для сприйняття дитиною,
справжнім помічником у справі виховання дошкільнят для педагогів «Джерела» став метод
казкотерапії.
Адже казка - мова дитини, вона зрозуміла їй краще, ніж моралізаторство і повчання. Казки допомагають дорослим м’яко вплинути на внутрішній світ малюка, показати ситуацію під іншим кутом, придбати життєвий досвід.
Казками можна лікувати величезну кількість капризів дитини, лінощі, страхи, агресію, неакуратність, і навіть, полегшувати процес адаптації малечі до нових умов. І чудовим інструментом, який допомагає фахівцям закладу в цьому, є терапевтичні казки. Саме цей прийом роботи став тим ключиком, який потрібен дорослим, аби допомогти перетворити читання на гру, а казку - на цілющу основу для виховання та спілкування з дитиною. У своїй роботі вихователі дошкільних груп використовують не тільки літературні терапевтичні казки, а й створюють авторські твори, відповідно до потреб вихованців.
З досвіду роботи
педагогів дошкільних груп освітнього закладу ми можемо з впевненістю говорити,
що терапевтичні казки творять справжні дива і здатні вирішувати дитячі
проблеми, допомагають знайти сили в собі, повірити в успіх. Вони як маленькі
крапельки перемоги і щастя, які формують глибинну річку життя дитини, по якій
вона зможе плисти впевнено і радісно. Так що, шановні дорослі, фантазуйте,
створюйте для своїх дітей диво-казки,
які навчать їх імпровізувати, нададуть дітям чудове вміння використовувати для
вирішення проблем чарівну силу творчості.
Комментариев нет:
Отправить комментарий