четверг, 4 февраля 2021 г.

Маленькі кухарі-кондитери «Джерела»


Одним  з найважливіших інтеграційних показників розвитку дитини  є рівень її мовленнєвої компетенції. Розвиток усного мовлення у дітей з порушеннями слуху - це величезна, клопітка праця,  яка вимагає від сучасного педагога не тільки знань і досвіду, а ще й терпіння, любові до вихованців, креативного та творчого підходу до своєї справи.

Заняття з розвитку мовлення є одним із основних компонентів у комплексній системі навчання дітей з порушеннями слуху.  Адже саме під час таких занять відбувається формування різних форм мовлення та  видів мовленнєвої діяльності: слухо-зорового і слухового сприйняття усного мовлення, говоріння, читання, письма, дактилювання, і як наслідок -  розвиток активного зв'язного мовлення. 

«Навчати граючись!» - під таким девізом будують свою роботу фахівці дошкільних груп для дітей з порушенням слуху освітнього закладу «Джерело».  Проведення занять в рамках предметних тижнів,  тематичних проєктів  спонукають педагогів до втілення власних креативних ідей, створення пізнавальних подорожей малюків до країни знань.

Ось і цього тижня маленькі «чомучки» разом з вчителем-дефектологом Драєвською А.А.  мали змогу поринути у світ цікавої та «смачної» професії кухара-кондитера.

Упродовж всього заняття дітям не тільки вдалося добре засвоїти  наданий педагогом мовленнєвий матеріал за темою, закріпити лексичні та граматичні знання, відпрацювати дихальні та артикуляційні вправи, закріпити навички слухо-зорового сприймання,  а й проявити  кмітливість, творчість і, навіть - талант фуд-дизайнерів.  Дидактичні ігри «Що потрібно кухарю?», «Заховані фрукти», «Букви-бешкетники», «Частина та ціле», «Створи десерт» сприяли розвитку у вихованців навичок глобального читання, слухо-зорової  уваги та пам’яті.

     Створений дітьми власноруч десерт, церемонія чаювання надала подорожі у світ професії кухаря-кондитера  незабутніх емоцій та яскравих вражень. Можливо, через кілька років, завітавши до кондитерської, ви матимете змогу поласувати кулінарними шедеврами вихованців «Джерела». 

Драєвська А.А.

Коваленко О.М. 





Комментариев нет:

Отправить комментарий