Одним з найважливіших інтеграційних показників розвитку дитини є рівень її мовленнєвої компетенції. Розвиток усного мовлення у дітей з порушеннями слуху - це величезна, клопітка праця, яка вимагає від сучасного педагога не тільки знань і досвіду, а ще й терпіння, любові до вихованців, креативного та творчого підходу до своєї справи.
Ось і цього тижня маленькі «чомучки» разом з
вчителем-дефектологом Драєвською А.А.
мали змогу поринути у світ цікавої та «смачної» професії
кухара-кондитера.
Упродовж всього заняття дітям не тільки
вдалося добре засвоїти наданий педагогом мовленнєвий матеріал за
темою, закріпити лексичні та граматичні знання, відпрацювати дихальні та
артикуляційні вправи, закріпити навички слухо-зорового сприймання, а й проявити
кмітливість, творчість і, навіть - талант фуд-дизайнерів. Дидактичні ігри
«Що потрібно кухарю?», «Заховані фрукти», «Букви-бешкетники», «Частина та ціле»,
«Створи десерт» сприяли розвитку у вихованців навичок глобального читання,
слухо-зорової уваги та пам’яті.
Створений дітьми власноруч десерт, церемонія чаювання надала подорожі у світ професії кухаря-кондитера незабутніх емоцій та яскравих вражень. Можливо, через кілька років, завітавши до кондитерської, ви матимете змогу поласувати кулінарними шедеврами вихованців «Джерела».
Драєвська А.А.
Коваленко О.М.
Комментариев нет:
Отправить комментарий