среда, 2 июня 2021 г.

Кольоровий світ дитинства «Джерела»

 Дитинство – це  найпрекрасніша мить нашого життя, пора мрій та сподівань. Немає більшого щастя у житті, аніж дзвінкий сміх та посмішка дитини. Щороку в перший день літа відзначається Міжнародний день захисту дітей. Це свято стало символом дитячої щирої радості та надії на майбутнє. Адже саме в дітях ми бачимо здійснення своїх мрій і сподівань, прагнемо, щоб вони росли здоровими та мали усі умови для всебічного розвитку.

    Традиційно 1 червня педагоги дошкільних груп освітнього закладу «Джерело» готують для вихованців сюрпризи: розваги, квести, флешмоби, зустрічі з мультиплікаційними героями.

Цього року похмура погода не зіпсувала святковий настрій  дітлахам. Адже для вихованців закладу в кожній групі, актовій залі заграла яскравими барвами  справжня веселка. У кольоровий світ дитинства малюків запросила Фея-Веселиця.  Разом з Пензликами, Олівцями - жителями веселкової країни дошкільнята грали в ігри, приймали участь в естафетних змаганнях, декламували вірші, танцювали, проводили досліди з фарбою. Завзятість, щирість, талановитість, креативність маленьких джерелят так зачарували Фею-Веселицю, що вона запропонувала збудувати  дітям власні будиночки у своїй країні та розфарбувати їх. А подарунком для дітей від феї-чарівниці стали сертифікати почесних мешканців Веселкової країни. 

 

Діти - це майбутнє нашої планети, дивовижні й неповторні краплини чистої, джерельної, живильної води, яку слід цінувати, берегти, любити, аби згодом вона перетворилася в дивовижну, повноводу річку, бездонне море, повноводий океан вражень, емоцій, почуттів.

Від щирого серця бажаємо всім діткам міцного здоров’я, добра, радості, щасливого дитинства і сяючих посмішок! 



Жилович Л.Б.
Коваленко О.М.




1 комментарий:

  1. Я не міг би закрити свій перший дім без містера Педро! Педро та його команда зробили все для мене в цій транзакції. Він легко впорався з моїм дуже стислим часом роботи і завжди був доступний для мене, коли я мав запитання (а у мене їх було багато), навіть коли він був далеко від офісу, що я дуже ціную! Він і його команда впоралися з багатьма сварками в останню хвилину з продавцем і невтомно працювали, щоб переконатися, що я можу закритися до закінчення терміну дії договору оренди (і моєї допомоги на перший внесок). Пан Педро — надзвичайно обізнаний кредитний спеціаліст, ввічливий і терплячий. Я переглянув кілька пропозицій щодо нерухомості перед моєю остаточною покупкою, і Педро був поруч, щоб допомогти з кожною з них, часто координуючи з моїм агентом за лаштунками. Я відчував підтримку протягом усього процесу. Завдяки Педро та невтомним зусиллям його команди я тепер гордий власник будинку! Я б закликав вас розглянути Педро та його кредитну компанію для будь-якого виду позики.

    # Автокредит

    # Житловий кредит

    # Бізнес позика

    # Особистий кредит



    Пропозиція позики пана Педро

    Електронна пошта- pedroloanss@gmail.com.

    Повідомлення WhatsApp: +1 863 231 0632

    ОтветитьУдалить