Оновлення структури і змісту дошкільної освіти, гуманізація її цілей і принципів висувають підвищені вимоги до професійних та особистісних якостей сучасного педагога. Важливим аспектом педагогічної діяльності стає поглиблене самопізнання, педагогічна рефлексія — здатність педагога дати собі і своїм вчинкам об’єктивну оцінку, вміння творчо змінюватися відповідно до викликів часу та власного потенціалу, відкритість інноваціям, гнучкість, спроможність навчатися впродовж життя тощо.
Постійне фахове зростання педагогів — вимога сучасності. В умовах зростання конкуренції освітніх послуг
це чітко розуміють педагогічні працівники КЗ «Запорізька спеціальна
загальноосвітня школа-інтернат «Джерело» Запорізької обласної ради. Для
ефективної діяльності педагогічного колективу в освітньому закладі постійно
створюються певні умови щодо підвищення
фахового та методичного рівня педагогів, а саме: організація презентацій,
конференцій, майстер-класів, практикумів тощо.
Ось і цього разу педагоги дошкільних груп стали
учасниками жовтневого семінару «Сучасні інновації в дошкільній освіті», який
беззаперечно спонукав всіх присутніх до усвідомлення, що якість освітнього
процесу залежить і від особистого потенціалу кожного педагога, і від його
вміння працювати в колективі колег-однодумців.
Презентація молодих спеціалістів щодо використання
розвиваючих ігор для дошкільників
розкрила учасникам можливості застосування ігор В´ячеслава Воскобовича, Віктора Кайє, набори
«Дари Фребеля» під час освітнього процесу.
Дуже корисною стала інформація практичного психолога з проблеми «Створення розвиваючого освітнього середовища як запорука успішного формування життєвої компетентності дошкільника».
Наразі в дошкільних групах триває
конкурс-огляд на кращий розвивальний осередок, участь у якому надасть
чергову можливість педагогам проявити свою професійну компетентність, креативність.
Сучасні дошкільні заклади потребують
вихователів-майстрів, фахівців
інноваційного типу, які здатні
реалізувати освітні стандарти та
впроваджувати нові освітні технології. які мають постійно удосконалювати
свою педагогічну майстерність, підвищувати свій професійний рівень. Адже, як
говорив А Макаренко: «Педагогічна майстерність не є справою талановитих людей,
майстром може зробитися кожний, якщо йому допоможуть і якщо він сам буде
працювати».
Коваленко О.М.
Конограй І.В.
Комментариев нет:
Отправить комментарий