четверг, 28 октября 2021 г.

Дошкільнята «Джерела» опановують мистецтво автопортрету

 

Особливістю гуманістичної концепції дошкільної освіти є спрямованість на особистісний розвиток дитини, пробудження її творчого потенціалу, мотивація до самопізнання, співробітництво педагога з дитиною у соціокультурному просторі. Сучасні діти малюють пейзажі, портрети, натюрморти, ілюструють літературні твори. Одним з найцікавіших та найінформативніших для педагогічного дослідження жанрів дитячого малюнка є автопортретування. 

Саме цей  жанр образотворчого мистецтва привернув увагу педагогів дошкільних груп школи-інтернату «Джерела»  та надав безмежний простір для реалізації креативності фахової майстерності педагогам та творчості здобувачам дошкільної освіти.   Віртуальні екскурси галереями відомих художників, знайомства з творчістю художників-портретистів  «Мистецькі гостини», ігри-вправи «Емоції людини», складання усних текстів-описів  «Що розповіло мені дзеркало», робота з різними техніками образотворчого мистецтва, музичні години «Портрет людини в музиці» – це невеликий перелік  пропедевтичної роботи педагогів щодо проведення  циклу інтегрованих занять з образотворчого мистецтва та розвитку мовлення «Мистецтво автопортрету. Образ «Я», які проходили в формі емоційно-насиченої та цікавої гри.

Поринувши у світ творчості художника-портретиста Рембрандта Ван Рейна, музики А. Моцарта, дошкільнята, використавши різні техніки виконання, створили власні галереї автопортретів.

Презентація автопортретів дітьми, їхнє розкриття власних почуттів та емоційного стану викликав шквал позитивних емоцій!

 Ефективність педагогічної технології мистецтва автопортрету  беззаперечна. Адже  виразний та інформативний автопортретний малюнок дошкільника є результатом «живого» занурення дитини і дорослого у світ мистецтва автопортрету, виникнення бажання намалювати себе так, як це робить художник, мотивації до активного пізнавання дитиною себе, власного «Я».


 
Кучеренко А.В.





Комментариев нет:

Отправить комментарий