четверг, 6 апреля 2023 г.

Книга в житті дитини

 

Сучасні діти живуть у цифрову епоху. Їм часто бракує живих контактів, вони бувають самотні, дуже чутливі, але при цьому не до кінця усвідомлюють свої емоції.

В умовах глобальної інформатизації суспільства місце та роль дитячої книги дещо знецінилися. Не секрет, що діти раннього віку швидше долучаються до відеопродукції та комп’ютерних програм, ніж починають говорити. Науковці пояснюють таку ситуацію рядом об’єктивних та суб’єктивних причин, але аж ніяк не можна виправдовувати її.

Відомо, що читання книг посідає в житті дошкільника особливе місце, оскільки саме книга залишається найбільш доступним засобом духовного й етичного розвитку особистості малюка. Залучення дитини до читання є одним з основних завдань художньо-естетичного виховання дошкільника.  


Однак, жити з книгою сьогодні доводиться вчити не тільки дітей, але й батьків. Які книжки читати дворічному малюку, а які запропонувати дитині 5-6 років? Чи треба вчити дитину читати самостійно, щоб вивільнити для дорослого «тиху годину»? Ці питання дуже часто постають перед батьками, і вирішуються вони не завжди педагогічно грамотно.

Тому вихователями  дошкільних груп «Джерела» була привернута увага  батьків до питання ефективної взаємодії з дитиною, одним із засобів якої виступає дитяча книга.  


З задоволенням діти разом з батьками вчилися спілкуватися з книгою. Читання разом із батьками стало для дітей не тільки розвитком навички, а й психотерапією, тренінгом з емпатії, коли твориться спільний емоційний та ціннісний простір, а герої книжок перетворюються на безпечних провідників у стабільний світ.

Шановні дорослі, не втрачайте можливості бути ближче до вашої дитини. І нехай вам у цьому допоможе цікава дитяча книжка.

Двойних Н.А.

Коваленко О.М.


Комментариев нет:

Отправить комментарий