понедельник, 23 октября 2023 г.

Формат дистанційного навчання дошкільників «Джерела» - «педагог – батьки – дитина»

      На сьогоднішній день освітянам кинуто виклик – виклик війною. Щоб продовжити навчання та виховання дітей дошкільного віку, необхідно шукати нові рішення, які б допомогли отримати їм якісну дошкільну освіту та зберегти життя і здоров'я. У складний воєнний період заклади дошкільної освіти повинні забезпечити право дітей дошкільного віку на здобуття освіти. 


     Педагоги дошкільних груп  КЗЗСШІ «Джерело» ЗОР  мають лайфхаки, як організувати дистанційну роботу. До прикладу, батькам треба призвичаїти дитину до нового розпорядку, вчителям треба помічник під час онлайн-конференції, щоб допомагав вирішити технічні питання, а дітям – час, аби звикнути. Вчителі-дефектологи під час організації дистанційного навчання з дітьми з особливими освітніми потребами спираються на чотири головні принципи дистанційного навчання, а саме: 

Принцип інтерактивності. Усі діти навчаються не тільки індивідуально, а і разом, але з допомогою комп’ютерно-інформаційного середовища. Тобто діти мають продовжити контактувати з друзями, учителем, вихователем.

Принцип диференціації. Педагоги передбачають навчання за можливостями кожного з учасників навчального процесу, тут застосовуються технології різнорівневого навчання.

Принцип індивідуального підходу. Обов’язково враховують форму порушення дитини з ООП і можливості її комунікації для того, щоби вона ефективніше продовжила навчання.

Принцип пластичності. Навчання відбувається в необхідному темпі учня. Якщо одна дитина швидко адаптувався до онлайн-заняття, може висидіти їх, то іншій дитині буде складно адаптуватися, і він може не зрозуміти, що відбувається подальше навчання, і що на моніторі – це все живі люди, які його раніше бачили, яких він добре знає. Тож вчителі-дефектологи враховують темп всіх малюків.

Педагоги «Джерела» знають, що робота онлайн – це робота спочатку з батьками. Головне налагодження зворотного зв’язку з ними.   Напередодні заняття педагог пише батькам, що приготувати на заняття. Собі готує схожий матеріал. Заняття тривалістю 10 – 15  хвилин не дуже втомлює дітей. При відключеннях світла, або коли лунає тривога навчання переходять в асинхронний режим.

Дистанційне навчання дошкільників не в змозі замінити очне навчання, воно застосовується лише як короткочасна заміна, в умовах форс - мажорних обставин. Тому, ми ставимося до дистанційного навчання дошкільнят, як до однієї з сходинок вгору, яка веде нас до нових можливостей і продовжуємо працювати в форматі «педагог – батьки – дитина».

Мовчан В.Г.

Коваленко О.М.


  
                            


Комментариев нет:

Отправить комментарий