пятница, 10 ноября 2023 г.

Вплив занять з розвитку дрібної моторики на емоційний стан дошкільнят.

 

    Формування рухів, дрібної моторики – один із найважливіших компонентів фізичного розвитку дитини. Кожен педагог дошкільних груп школи-інтернату «Джерело» знає що розвиток дрібної моторики – один із істотних чинників, що відповідає не тільки за своєчасне формування навичок зв’язного мовлення у дошкільників, а і за загальний рівень їх інтелектуального розвитку.

     Саме тому робота педагогів з розвитку дрібної моторики починається з першої хвилини, як тільки дитина потрапляє у дитячий садок. Вихователі, які приділяють певну увагу вправам, іграм, різноманітним завданням на розвиток дрібної моторики та координації рухів рук вирішують одночасно декілька проблем: по-перше, впливають на загальний інтелектуальний розвиток дитини, по-друге, покращують розвиток мовлення малюка, по-третє, готують його до оволодіння навичок письма задовго до школи. 

     Почуття радості, відчуття самостійності залишаються головними в мотивації фізичної активності дітей. А емоції та почуття дуже сильно розвиваються у відповідному віком дошкільнят виді діяльності – в грі, насиченою переживаннями.  Зараз  в нас тяжкі часи, багато людей наразі уникають почуття радості, вважаючи її недоречною та несвоєчасною. Однак саме радість допомагає пережити такі часи й адаптуватися до нового життя через нові задоволення, особливо дітям. Педагоги «Джерела» постійно використовують вправи для розвитку дрібної моторики дошкільників (малювання, ліплення, ігри з піском, збирання, ігри з пальчиками), що  допомагає насамперед відвернути дітей від поганих думок. 

     А ще й нагадують батькам про необхідність ігор які можна використовувати для розвитку дрібної моторики пальців рук дошкільнят у повсякденному житті. Діти із задоволенням малюють, ліплять, вирізають, будують конструкції за допомогою конструктора, перебирають крупи, нанизують ґудзики, грають з нитками тощо. Це допомагає їм подолати стрес, послабити психічне навантаження, а ще сприяє розвитку мовлення та творчості.

  Продовжуємо використовувати у своїй роботі пальчикові ігри, ігри з піском, водою, нетрадиційне малювання та безліч вправ на розвиток дрібної моторики дошкільників, бо всі ці вправи володіють чудовою властивістю «заземляти» негативну психічну енергію та гармонізують психоемоційний стан дитини.

 Бабаченко В.В.

Коваленко О.М.

 


Комментариев нет:

Отправить комментарий