пятница, 2 июня 2017 г.

Віпускне свято "Місто мого дитинства"

    Випускне свято у дитячому  садку - особливий день для кожної дитини та її батьків, адже  закінчився перший відповідальний етап життя, скінчився безтурботний період раннього дитинства. Гарно й урочисто пройшло свято «Місто дитинства» у старших дошкільних групах.
      Дитсадок приймав багато гостей: батьки, бабусі й дідусі, працівники школи – всі бажаючі, котрі прийшли подивитися на наших вихованців - майбутніх школяриків. Зусиллями педагогічного колективу організовано цікаве свято, яке запа­м'ятається малечі надовго та зали­шить добрі спогади про час перебування у нашому садочку.
     Випускники, які парами урочисто ввій­шли до яскраво прикрашеного, святкового залу, були дуже гарні і щасливі. Дівчатка у бальних сук­нях, хлопці, як справжні кавалери, - у кра­ватках. Цього дня ними пишалися всі:  і батьки, і гості, і колектив дитячого садка. Під час свята  маленькі випускники показали присутнім свої досягнення у виконанні пісень, віршів, танців. Батьки  склали  клятву помічників майбутнього першокласника та пообіцяли ніколи не сварити своїх дітей.
      Багато хороших слів було сказано в цей день і в адресу випускників та їх батьків, і в адресу адміністрації та вихователів, бо саме завдяки спільним зусіллям ми маємо хороших, розумних, а саме головне - здорових дітей, дітей, які мають свої мрії і уподобання
                           У добру путь, випускники!





 Коваленко О.М.

четверг, 11 мая 2017 г.

Ґудзикотерапія – це цікаво!

 Сенсорний розвиток дитини - це розвиток його сприйняття і формування уявлень про зовнішні властивості предметів: їх форму, колір, величину, положення в просторі, а так само запаху, смаку і т.п. Значення сенсорного розвитку в ранньому та дошкільному дитинстві важко переоцінити.
     Ґудзикотерапія  сприяє розвитку дрібної моторики. Цій темі було присвячене відкрите заняття з дітьми раннього віку. Головна мета,  яка ставилася на занятті вихователем, розвиток практичного інтелекту і навичок самостійності. Цікавими та ефективними стали розробленні та виготовленні вихователем ігри: «Виклади за кольором», «Навчимо ляльку застібати ґудзики», «Більший-менший», «Знайди ґудзика з заплющеними очима», «Пройди по доріжці здоров’я», «Створення картини «Весна»». В роботі по виготовленню матеріалу до заняття приймали участь і батьки групи.
    Використовувати ігри з ґудзиками можуть, як психологи, вихователі, дефектологи, логопеди так і батьки вдома.

    Марія Монтессорі  писала: «Діти працюють самостійно і за допомогою цього навчаються активній дисципліни та набувають незалежності у повсякденному житті».
Діденко Л.В. 

четверг, 4 мая 2017 г.

Заняття з конструювання "Парканчик для каченят" у молодшій групі ДНЗ

 
    Конструювання являється обов’язковим компонентом базових і творчих здібностей дитини, важливішим засобом розумового, художньо-естетичного розвитку і морального виховання.
      Педагогічний колектив дитячого садка в процесі конструктивної діяльності намагається забезпечити всебічний розвиток дітей, формує у них життєво необхідні  навички і вміння, розкриває і розвиває потенціальні можливості, організовує роботу так, щоб діти здобули впевненість в своїх силах, прагнули створювати красиве, дивлячись на оточуючий світ очима художника; відчували себе значущими, вмілими, здібними і талановитими.

      В молодшій групі дитячого садка було проведено відкрите заняття з конструювання «Парканчик для каченят». На занятті діти вчилися удосконалювати свої вміння, називали і використовували деталі будівельного матеріалу. Дошкільнята відчули почуття радості від вдало побудованої ними будівлі. У них було бажання допомогти тим хто опинився у складній ситуації. Завдяки музичним фізкультхвилинкам, цікавим рухливим іграм була створена емоційно-насичена атмосфера. На протязі усього заняття малята були активні, зацікавлені.

      А.С. Макаренко підкреслював, що гра дитини з іграшками-матеріалами, з яких він конструює, «найближче всього стоять до нормальної людської діяльності: з матеріалів людина створює цінності і культуру».
Кучеренко А.В. 
Коваленко О.М.

понедельник, 24 апреля 2017 г.

Лялькова вистава "Як лисичка пташкою була"



    «Усі ми родом із дитинства» - казав колись А. Екзюпері.
     Театр ляльок – це  унікальне мистецтво, особливе й багатогранне.
 Театр для дітей – це цікаве та захопливе видовище, з незвичайними  героями, чудовим сюжетом.  
        Вже традиційним став показ лялькового театру  у нашому садочку. Ось і цього року педагоги дошкільних груп запросили подивитися лялькову виставу, за мотивами народної казки  «Як Лисичка була пташкою», дітей початкової школи, класи дітей із синдромом Дауна. Сюжет про лисичку, яка була хитра-прехитра, переодягнулася пташкою, та й заманила необачних курчат у торбу. Та про мудрого і сміливого Пса, який завжди захищає свій двір,  приходить на допомогу.
    Діти із задоволенням дивилися лялькову виставу, вони отримали велике задоволення від спілкування з казковими героями. Про свої враження від переглянутого залюбки розповідали один одному та своїм батькам.

    Лялькові вистави у дитячому садочку  вчать дитину бачити гарне в житті і в людях,  самому нести  прекрасне та  добре.
Жилович Л.Б.
Коваленко О.М. 

Розвага для дошкільнят "Великодня гаївка"

   Великдень – одне  з найбільших й найшановніших після Різдва християнських свят. Це свято коли люди святкують воскресіння Христа.
18 квітня 2017р. для дітей дошкільних груп  «Джерело» відбулася розвага
«Великодня гаївка».

    Розвага пройшла в урочистій атмосфері, діти були одягнені в українські вишиванки. Емоційно та виразно розповідали вірші, співали пісні, водили хороводи. А особливо дітям сподобалося грати в народні пасхальні  ігри. Діти отримали море позитивних емоцій та вражень.

    Народні традиції,звичаї та обряди мають величезний  пізнавально-виховний потенціал для дошкільнят.
Жилович Л.Б.
Коваленко О.М.



понедельник, 3 апреля 2017 г.

Конференція для батьків дітей старшої групи «Здорова сім’я – міцна держава»

      У сучасних умовах проблема фізичного виховання дошкільнят набуває особливої гостроти і актуальності. Саме в період дошкільного дитинства відбувається вироблення правильних звичок, які в поєднанні з навчанням дошкільників, приведуть до позитивних результатів. Відомо, що основи здоров'я закладені в дошкільному віці – є необхідним фактором благополучного життя будь-якої людини.
З метою ознайомлення батьків зі змістом фізкультурно – оздоровчої роботи дошкільних груп школи-інтернату «Джерело»  щодо збереження та зміцнення здоров’я дошкільнят, формування у батьків мотивації здорового способу життя, відповідальності за своє здоров’я і здоров’я своїх дітей була проведена конференція «Здорова сім’я – міцна держава».
В ході конференції батьки старших дошкільників намагалися знайти відповіді на запитання: «Що треба робити, щоб бути здоровим?», «Як ви розумієте висловлювання «Бути здоровою людиною?» і із задоволенням слухали відео-відповіді дітей, підготовлені заздалегідь;  працювали над створенням «портрету» здорової та хворої дитини, ділилися власним досвідом щодо залучення дітей до здорового образу життя вдома.
Зацікавило батьків та присутніх педагогів відео-презентація використання масажних доріжок у групі. Вихователь Двойних Н.А. підкреслила, що заняття на масажному килимку дає переваги: сприяє правильному формуванню стопи, є профілактикою плоскостопості, підвищує імунітет, стимулює розвиток малюка, знімає нервову напругу, розслабляє.
Робота з батьками в ДНЗ повинна допомагати батькам. Саме ця конференція сприяла формуванню позитивних емоцій у батьків, налагодженню доброзичливих стосунків між дорослими і дітьми, між працівниками дитячого садка і батьками.

Не забувайте, що здоров’я ваших дітей – в ваших руках! 
Двойних Н.А.
Коваленко О.М.

среда, 1 марта 2017 г.

Інтегроване заняття у групі 4 р. ж. "Подорож до лісових звірят» (валеологія, логика, конструювання)

     Навчити дитину змалечку берегти своє здоров’я – завдання педагогів. Дуже важливо у дітей сформувати валеологічний світогляд, мотивацію вести здоровий спосіб життя. Щоденна робота з дітьми дошкільних груп направлена на те, щоб викликати у малят прагнення зберігати своє здоров’я, переконати у тому, що здоров’я кожного значною мірою залежить від способу життя;  сформувати поняття про те, що здоров’я – основа щастя      людини.
      Цій темі було присвячене відкрите інтегроване заняття «Подорож до лісових звірят». В ньому було вдало поєднано валеологія, логіка та конструювання. Дуже цікавими та ефективними стали,  розроблені вихователем,  дидактичні ігри «Збудуємо білочкам будиночки», «Кольоровий лабіринт», «Перейди річку». Діти із задоволенням працювали зі схемами, кубиками Нікітіна. Закріпили поняття здорового способу життя (для чого потрібно мити руки, чистити зуби), навчили зайчика і білочку як правильно це робити. Разом з білченятами робили масаж за допомогою горішків. На протязі усього заняття малята були активні, зацікавлені.

      Великий педагог В.Сухомлинський писав: «Я не боюся ще й ще раз повторити: турбота про здоров’я – це найважливіша праця вихователя. Від життєрадісності, бадьорості дітей залежить їхнє духовне життя,світогляд, розумовий розвиток, міцність знань, віра в свої сили».
Бабаченко В.В.
Коваленко О.М.