Дитячі роки - найважливіші в житті людини. І як вони пройдуть, залежить
від дорослих - батьків, вихователів.
Усім добре відомо, що сім'я і дитячий
садок створюють для дитини на певному етапі основне освітньо-виховне
мікросередовище.
Однією
із актуальних проблем у сучасній дошкільній педагогіці
є проблема побудови конструктивних взаємин з батьками вихованців. Чому одним
педагогам вдається налагодити з батьками контакт так, що ті за першим покликом готові, що називається, «гори звернути», а інші
як не б’ються не можуть залучити їх
до жодного виховного заходу?
Саме проблема командної співпраці батьків і педагогів
стала темою для обговорення вихователями
дошкільних груп комунального закладу «Запорізька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат
«Джерело»ЗОР на семінарі «Обличчям до батьків», який
проводився у рамках роботи методичного об’єднання.
Роботу семінару розпочали з діагностування товариськості
за методикою В.Ф. Ряховського. Це допомогло вихователям визначити рівень комунікабельності педагогів, виокремити шляхи
підвищення комунікативної компетенції.
Надзвичайно зацікавила усіх присутніх інформація з досвіду роботи з теми:
«Нетворкінг: соціальні мережі для просвіти батьків». Відчути себе у
різноманітних ситуаціях, які можуть статися при спілкуванні з батьками
вихованців, та вирішити не завжди приємні питання у стосунках, допомогли учасникам заходу психотехнічні вправи: «Тиск», «Молекули», «Тренування інтонації»,«Чарівний
капелюх», «Найважчий батько».
Наприкінці семінару вихователі
отримали поради щодо спілкування з батьками в соціальних мережах та рекомендації
з правила побудови ефективного спілкування.
Педагоги «Джерела» впевненні, що і сім'я, і дошкільний заклад по-своєму передають дитині
соціальний досвід. Але тільки у поєднанні один з
одним вони створюють оптимальні умови для входження маленької людини у великий
світ.
Коваленко О.М.
Конограй І.В.
Комментариев нет:
Отправить комментарий