Доктор
Джон Конама
Порушення слуху - не привід для розпачу, а
глухота – не вирок, винесений дитині природою. Адже тисячі людей, які не чують,
живуть повноцінним життям, діти зростають розумними, вихованими, щасливими.
Найсуттєвіші особливості, спричинені порушеннями слуху, пов’язані із
складністю опанування словесного мовлення. На сьогодні завдяки сучасним
медико-технічним і педагогічним технологіям люди з порушеннями слуху успішно
оволодівають словесним мовленням (усним та письмовим).
Навчання і формування мовлення у
дітей з різними ступенями порушеннями слуху здійснюється на міжпредметному
рівні під час навчальних та виховних
заходів з використанням різноманітних методів і прийомів.
У дошкільних групах для дітей з
порушеннями слуху КЗ «ЗСЗШІ «Джерело» ЗОР розпочався Вернісаж інтегрованих занять
вчителів-дефектологів.
Педагог-дефектолог Панченко В.Г. разом з вихованцями молодшої групи першими запросили у гості на заняття з
розвитку мовлення «Домашні улюбленці» вихователів, вчителів-дефектологів
закладу. Під час заняття педагогом послідовно і ефективно були реалізовані чітко визначені завдання, а саме: залучення
дитини до спілкування (доступними засобами) в процесі спільної діяльності,
закладання підґрунтя вмотивованого спілкування, засвоєння слів, що позначають
предмети, які дитина обстежує, пізнає, використовує у власній практичній
діяльності, маніпулює ними, грається;
розвиток словесної пам’яті та мислення, формування умінь та навичок
артикулювання голосних звуків ізольовано та у складах.
Завдяки використанню інтерактивних методів
навчання відбувалося ознайомлення
дітей з натуральними
предметами з близького оточення, дослідження їх, маніпулювання ними,
використання у грі. Дошкільнята із
задоволенням грали з тваринами, годували їх, допомагали знайти домівки та вдало
наслідували їх голосам. Особлива увага
надавалась сенсорному розвитку та
розвитку дрібної моторики в іграх «Нагодуємо котика», «Кольоровий сніданок».
Вважаємо, що Вернісаж показових
занять не тільки сприятиме всебічному розвитку дітей з порушеннями
слуху, а й підвищить рівень фахової компетентності педагогів дошкільних груп
«Джерела».
Коваленко О.М.
Конограй І.В.
Комментариев нет:
Отправить комментарий