вторник, 15 января 2019 г.

Вихованці «Джерела» вирушили в гості до Мийдодіра

Усі ми знаємо, що немає в людини більшої цінності, ніж здоров’я. З давніх-давен відомі гасла: «Твоєз доров’я – в твоїх руках»,      «Здоров’я дитини – багатство родини! Здоров’я народу – багатство країни!». Але для того, щоб навчитися берегти здоров’я, треба багато знати про самого себе, про стан свого організму. З раннього дитинства сформувати валеологічний світогляд, мотивацію щодо здорового способу життя – завдяння педагогів «Джерела».
Вихователь молодшої групи Кулікова Олена Анатоліївна провела заняття з валеології з елементами квесту «В гості до Мийдодіра».  На занятті діти долали перешкоди:  проходили по ребристій дошці, по ортопедичним килимкам, по вузенькій стежці зі скакалок, переступали через предмети, проповзали по «тунелі». Дітям сподобалось відгадувати загадки про предмети гігієни, допомагати каченяткові збирати корисні овочі і фрукти, грати в рухливі ігри. Особливо дітлахів зацікавив дослід, який запропонував провести Мийдодір – знайти, де ховаються мікроби. Ігрова пригода дуже сподобалась усіму часникам, які вдало впоралися з усіма завданнями. Заняття вийшло захопливим і пізнавальним!

На таких ігрових заняттях простежується правильно підібрана інформація  для дітей: науково обгрунтована, доступна для сприймання дошкільнятами, зорієнтована на формування в них практичних навичок дбайливого ставлення до свого здоров`я.


    Кулікова О.А.
Коваленко О.М.


Комментариев нет:

Отправить комментарий