пятница, 1 ноября 2019 г.

Інтегровані подорожі до знань

Робота сурдопедагогів дошкільних груп КЗ «ЗСЗШІ «Джерело» ЗОР спрямована  на формування активної особистості дитини, здатної пізнавати довкілля, розвиватись, оволодівати знаннями, а також уміннями,  навичками  ігрової та практичної діяльності,  доступної й цікавої для конкретної дитини з врахуванням її віку, індивідуального розвитку.
З листопада місяця в дошкільних групах  закладу  стартував педагогічний марафон  «Інтегровані заняття для малюків».  Метою таких  занять  є різнобічне, усвідомлене вивчення поняття, предмета чи явища зa допомогою комбінації різних видів діяльності - творчої, художньої, ігрової, які цікаві і доступні дітям дошкільного віку.
1 листопада в рамках заходу вчитель-дефектолог Панченко В.Г.  разом з вихованцями середньої групи для дітей з порушеннями слуху  вирушили у пізнавальну математичну  подорож  «Стежками лісу», запросивши з собою  гостей – студентів  2 курсу факультету корекційної освіти Національного університету  «Запорізька політехніка».
Поєднавши  заняття з математики та  розвитку мовлення, педагог під час заняття формувала  у дітей навички порівняння двох груп предметів, закріпила поняття «один», «багато», рахунок в межах 3, назви геометричних фігур та кольорів,  виховувала дбайливе ставлення до тварин.
Різномаїття дидактичних ігор під час освітньої подорожі: «Різнокольорові вагончики», «Побудуємо будиночок для ведмедика», «Шишки у кошику», «Солодощі для мешканців лісу», перетворили заняття у цікаву гру. Діти з задоволення  виконували всі запропоновані педагогом завдання, відповідали на запитання, конструювали речення, рахували, емоційно перевтілювалися в мешканців лісу, навіть співали.
З певненістю можна стверджувати, що проведення  інтегрованих занять в ігровій формі  не тільки сприяють формуванню у дошкільнят цілісного сприйняття навколишнього світу,  розвитку  навичок самостійного освоєння нової інформації та застосування той інформації, яку дитина отримала раніше,  розвитку творчих здібностей, а й роблять процес навчання яскравим та ненав’язливим.

Педагоги  дошкільних груп школи-інтернату  з нетерпінням чекають наступних занять, які є джерелом обміну досвідом,  напрацюваннями та безперервного професійного зростання!
Панченко В.Г.
Конограй І.В. 






Комментариев нет:

Отправить комментарий