Малювання - найулюбленіше дитяче занять. А формування творчої особистості –
найважливіше завдання освітян «Джерела». Тож, заняття з малювання допомагають
маленькому «першовідкривачу» знайти свій неповторний стиль, спосіб передачі
свого бачення навколишнього світу! У вирішенні цієї задачі вихователям дошкільних груп освітнього закладу
допомагають нетрадиційні техніки малювання, які вчать дітей вільно виражати
свій задум, налаштовують працювати як самостійно, так і в колективі. Нетрадиційні
техніки малювання відкривають можливості розвитку у дітей творчих здібностей,
фантазії та уяви.
У групі середнього дошкільного віку для дітей з порушеннями мовлення школи-інтернату
було проведено інтегроване заняття з малювання на тему: «Прийди, весно,
скоріше, зачекались ми тебе!», в ході якого діти малювали за допомогою
нетрадиційної техніки – «об’ємна фарба». Протягом заняття діти разом з вихователем
Четверик А.О. здійснили захоплюючу
подорож до весняного лісу, щоб швидше пробудити природу від зимових
холодів.Заняття включало дидактичні ігри: «Розгонимо хмаринки» (для розвитку
мовного дихання), «Збери пролісок», «Круп’яні візерунки» (для розвитку дрібної
моторики рук. Під час фізкультхвилинки «Зайчата на галявині» діти танцювали під
музику, повторюючи рухи за героямивідеоролику.
Наприкінці своєї мандрівки дошкільнята завітали до майстерні художника та
побачили недомальовану картину, що спонукало їх допомогти майстру закінчити
малюнок. За допомогою«об’ємної» фарбою, яку діти охайно викладали на полотні,
з’явилися хмаринки та травичка, засяяло сонечко. Захоплені творчим
процесом діти змогли здійснити справжній
витвір мистецтва. А педагог протягом усього заняття акцентувала увагу на
розвиток мовлення дітей - звуконаслідування, озвучування своїх дій, вираження
емоцій, вирішуючи головне пропедевтичне завдання колекційної роботи.
Неперевершену радість надало дошкільникам «Джерела»оволодіння нетрадиційною
технікою зображення,яка відкрила для них новий світ, де знайомі їм предмети
набували нових властивостей
Хочеться вірити, що використання нетрадиційних технік малювання й надалі
буде прищеплювати дітям любов до
образотворчого мистецтва, викликати інтерес до малювання, допомагати краще
засвоїти нові знання, сприяти самостійному оволодінню способами зображення.
Четрерик А.О.
Конограй І.В.
Комментариев нет:
Отправить комментарий