среда, 20 января 2021 г.

Подорож маленьких вихованців «Джерела» до Країни професій

     

 Дошкільний вік – період, коли у дитини формуються уявлення про навколишній світ, оточуючих, а також
- явища суспільного життя. 
Ознайомлення з працею та професіями дорослих — це один із засобів формування життєвої компетентності дитини.
         У дошкільних групах школи-інтернату «Джерело» роботу в цьому напрямку педагоги будують в органічному поєднанні таких завдань, як рання профорієнтація та формування у дітей знань, певних навичок практичної діяльності, виховання любові та поваги до праці

У рамках проєкту «Професії моїх батьків» педагогами освітнього закладу організовуються та проводяться тематичні заняття та ігри,  які допомагають дошкільнятам знайомитись  зі  світом професій.  Вихователі мають можливість повідомити дітям конкретні завдання про трудову діяльність, сформувати певні уявлення, покращувати навички логічного та асоціативного мислення, формувати вміння надавати прогностичну оцінку результатів трудової діяльності, збагачувати словник дітей, удосконалюючи монологічне та діалогічне мовлення, а головне - виховувати свідоме ставлення до професійної діяльності кожної  людини. 

Вихованці дошкільної  групи для дітей з порушеннями мовлення разом з вчителем-логопедом Короленко А.В. на логопедичному занятті вирушили у захоплюючу пізнавальну подорож, під час якої мали змогу розширити свої знання про фахову діяльність лікаря,кухаря, логопеда. 


    Калейдоскоп дидактичних ігор, вправ, завдань, таких як «Види професій» (відео-загадки), «Хто що робить?»,  «Кому що потрібно для роботи?»,  «Вгадай слово», «Пиріг від шеф-кухаря», «Один та багато» не  тільки  зробив заняття емоційно яскравим, а й, насамперед, їх виконання допомогло розширити уявлення  дітей про різні види професій, активізувати словник дітей словами-назвами професій, словами-діями, які виконують люди різних професій, закріпити граматичні форми  слів, автоматизувати вправи на розвиток мовленнєвого дихання, артикуляційного апарату, моторного планування й  координацію рухів, слухову та зорову увагу.

    Створення педагогом під час заняття пізнавального середовища, сюрпризних моментів, активної співпраці – все це формувало навички вільної комунікації, що сприятиме включенню дітей з тяжкими порушеннями мовлення до суспільного життя.
Короленко А.В.
Коваленко О.М.
                                            

                                                                                       















Комментариев нет:

Отправить комментарий