</
«Рівно цеглу викладає,
Дах старанно покриває…
Каменяр і покрівельник
Носять назву… БУДІВЕЛЬНИК»
В дошкільних групах школи-інтернату «Джерело» продовжується реалізація проєкту «Професії моїх батьків». Цього тижня вихованці з порушеннями слуху мали змогу розширити свої знання та уявлення про будівельні професії, про різноманітності будівельних інструментів.
Маленьким пізнайкам розкрити всі таємниці професії будівельника вдалося під час заняття-розваги «Будівельна вечірка», фундаментом проведення якого стали будівельно-конструкційні ігри. Адже будівельно-конструкційні ігри справедливо вважають різновидом творчої гри, оскільки, крім певних знань, моторних, сенсорних навичок, моральних і вольових якостей, вони потребують активної роботи дитячої уяви, нешаблонного мислення, уміння знаходити оригінальні рішення, ініціативно діяти у незвичних ситуаціях. Під час будівельно-конструкційних ігор усі ці якості динамічно розвиваються і випробовуються дітьми в єдності та взаємодії.
Немовби за помахом чарівної палички приміщення групи
зранку перетворилося у справжній будівельний майданчик, а дітлахи - у
майстрів-будівельників. І закипіла робота! За допомогою ігор «Хто і що робить»,
«Що і кому потрібно для роботи», «Зайве та необхідне», «Збудуй за схемою», «Солодощі для
будівельників», конкурсу-естафети «Будуємо вежу» дошкільнята не тільки реалізовували
завдання технічного та художнього конструювання, а й закріплювали та засвоювали
нові назви будівельних професій та будівельних інструментів, назви геометричних
фігур та кольорів. На кожному етапі заняття діти вправлялися в правильному вживанні різних понять, словесному
зазначенні напрямку, вчилися озвучувати свої дії. А фахово підібрані
вихователем групи Коваленко А.О. форми та прийоми проведення гри-розваги
сприяли розвитку мислення, творчих здібностей та просторової уяви
дошкільнят з порушеннями слухової функції, формуванню їхнього художнього смаку,
самостійності та організованості, навичок роботи в колективі, вихованню у дітей почуття поваги до праці дорослих.
Результатом спільної співпраці педагога та вихованців стало створення власноруч фотозони «Будівництво», біля якої і закінчилась захоплююча та творча подорож дітей до світу професії будівельника.
Коваленко О.М.
Конограй І.В.
Комментариев нет:
Отправить комментарий