понедельник, 25 января 2021 г.

«Будівельна вечірка» для дошкільнят «Джерела»

 </

«Рівно цеглу викладає,
Дах старанно покриває…
Каменяр і покрівельник
Носять назву… БУДІВЕЛЬНИК»


  В дошкільних групах школи-інтернату «Джерело» продовжується  реалізація проєкту «Професії моїх батьків». Цього тижня вихованці з порушеннями слуху мали змогу розширити  свої знання та уявлення про будівельні професії, про  різноманітності будівельних інструментів.

Маленьким пізнайкам розкрити всі таємниці професії будівельника вдалося під час заняття-розваги «Будівельна вечірка», фундаментом проведення якого стали будівельно-конструкційні ігри. Адже будівельно-конструкційні ігри справедливо вважають різновидом творчої гри, оскільки, крім певних знань, моторних, сенсорних навичок, моральних і вольових якостей, вони потребують активної роботи дитячої уяви, нешаблонного мислення, уміння знаходити оригінальні рішення, ініціативно діяти у незвичних ситуаціях. Під час будівельно-конструкційних ігор усі ці якості динамічно розвиваються і випробовуються дітьми в єдності та взаємодії. 


Немовби за помахом чарівної палички приміщення групи зранку перетворилося у справжній будівельний майданчик, а дітлахи - у майстрів-будівельників. І закипіла робота! За допомогою ігор «Хто і що робить», «Що і кому потрібно для роботи», «Зайве та необхідне»,  «Збудуй за схемою», «Солодощі для будівельників», конкурсу-естафети «Будуємо вежу» дошкільнята не тільки реалізовували завдання технічного та художнього конструювання, а й закріплювали та засвоювали нові назви будівельних професій та будівельних інструментів, назви геометричних фігур та кольорів. На кожному етапі заняття діти вправлялися в правильному вживанні різних понять, словесному зазначенні напрямку, вчилися озвучувати свої дії. А фахово підібрані вихователем групи Коваленко А.О. форми та прийоми проведення гри-розваги сприяли  розвитку мислення, творчих здібностей та просторової уяви дошкільнят з порушеннями слухової функції, формуванню їхнього художнього смаку, самостійності та організованості, навичок роботи в колективі,    вихованню у  дітей почуття поваги до праці дорослих.


Результатом спільної співпраці педагога та вихованців стало створення власноруч  фотозони «Будівництво», біля якої і закінчилась захоплююча та творча подорож дітей до світу професії будівельника. 

Коваленко О.М.

Конограй І.В.

 


Комментариев нет:

Отправить комментарий