В період дошкільного дитинства діти виявляють зацікавлення до професій дорослих. У грі й побуті у малечі виникає бажання наслідувати старших, діти прагнуть зробити щось самі, усвідомлюють користь своїх дій, виявляють бережне ставлення до праці дорослих. Все це дає можливість дитині обрати свій шлях у майбутньому, адже дитина, яка прийшла сьогодні в дитячий садок, – це майбутній трудівник, активний учасник грандіозних звершень, що відбуваються в нашій країні.
Вже в дошкільні роки діти
замислюються над питанням «Ким ти хочеш бути?» І відповіді на це питання іноді
неймовірні та фантастичні. Проте, як
тільки дитина дізнається про тонкощі професії, занурюється у світ таємниць та
цінностей людської праці, спілкується з
представниками різних професій, її думка
може докорінно змінитися.
В рамках роботи над методичною темою «Формуємо економічну культуру дошкільників» педагогами дошкільних груп КЗ «ЗСЗШІ «Джерело» ЗОР були проведені практичні семінари-тренінги, розроблені методичні рекомендації, презентовані заняття, конкурси та розваги з питань ранньої профорієнтації дошкільників.
У надзвичайну подорож до Країни професій минулого та майбутнього запросила дошкільнят вихователь Бабаченко Віта Віталіївна, під час якої малеча поринула у багатогранний світ професій у різних сферах діяльності людини. Заняття-гра допомогло дітям розкрити свої таланти та показати свою обізнаність з теми «Професії». Із захоплення дітлахи декламували вірші, розгадували загадки, оперували знаряддями та інструментами, які використовують люди різних професій. А презентація-реклама професій батьків викликала у вихованців гордість та повагу до праці найрідніших їм людей.
Політ дитячої фантазії не знав кордонів!
Дошкільнята не тільки уявляли себе в ролі людей тієї чи іншої професії, а ще і
вигадували нові, обґрунтовуючи їх користь.
І не важливо, що вибір професії на даному етапі – це гра.
Важливо те, що початок підготовки до
вибору майбутньої професії полягає не в нав’язуванні дитині того, ким вона має
стати, а в тому, щоб на доступному для дошкільнят рівні допомогти усвідомити
роль праці в житті людей, необхідність потреби працювати на благо країни,
характер правильних взаємин у колективній роботі, особисту відповідальність у спільній справі та самостійно зробити свій життєвий
вибір.
Бабаченко В.В.
Конограй І.В.
Комментариев нет:
Отправить комментарий