воскресенье, 11 февраля 2024 г.

Вдало пишуть малі рученята

 

Перехід дитини з дитячого садка до школи є важливим етапом її життя, який пов’язаний не лише зі зміною середовища її розвитку, а й із відповідними процесами самоусвідомлення, із зіткненням з новими проблемами, відкриттям у собі нових можливостей. Тому дуже важливо, щоб дорослі допомогли дитині усвідомити, що дитячий садок і школа є ланками єдиної системи освіти і виховання, а все те, що чекає дитину у школі, є продовженням того, чим займалася, що опановувала вона раніше. Це можливо за дотримання принципу наступності дошкільної та початкової освіти.

Одним із головних аспектів у підготовці дітей до школи є підготовка руки дитини до письма.


Оволодіння навичками письма – тривалий і складний процес  і не всім дітям він дається легко. Але ми, вихователі дошкільних груп «Джерела», робимо все, щоб цей процес був для малят менш складним та більш цікавим. Ми пропонуємо  дітям багато ігрових завдань на розвиток дрібної моторики рук змалечку: нанизувати намистини, розминати пальцями тісто, глину, пластилін, різати ножицями, конструювати з паперу, робити пальчикову гімнастику тощо. При цьому добираємо такі завдання, щоб вони приносили дитині радість, і намагаємося не допускати нудьги і перевтоми. 

У дошкільних групах старшого віку  «Джерела»  вже йде підготовка до школи, де в ігровій формі діти знайомляться з навколишнім світом, розвивають логіко-математичну, комунікативну, емоційну компетентність, виховують самостійність та посидючість. Ми не ставимо собі за мету навчити дітей писати, наша мета – підготовка руки до письма.

 Для дітей старшого дошкільного віку ми пропонуємо «показ» віршів, театр тіней, малювання малюнка по клітинках, математичний диктант, спільне створення тематичних малюнків і таке інше. 

  Усі ці вправи приносять потрійну користь дитині: по-перше, розвивають руки, готуючи до опанування письма, по-друге, формують у неї художній смак, що корисно в будь-якому віці, і по-третє, дитячі фізіологи стверджують, що добре розвинена кисть руки “потягне” за собою розвиток інтелекту майбутніх першокласників.

Давидова А.О.



Комментариев нет:

Отправить комментарий